Sammen kan vi få det til.

Jeg har veldig lyst at dere her på webforumet skal hjelpe meg til og oppnå suksess/besøkstall på Motegal.no! Jeg vil i gjengjeld gjøre samme tjenesten for dere. Sammen kan vi vere sterke og få besøkstall, det er en enkel metode. Ikke vær gjerrig!

Alle som ønsker og hjelpe meg, link til min nettbutikk Motegal.no! Er på randen til konkurs, og dette er vel så og si drømmen til en 19-åring bak tastaturet, som aldri har fått til noe.

Jeg trenger bare litt hjelp til og komme i gang.
Takk til alle som bryr seg (selv om dere ikke linker, så vil jeg si takk for oppmerksomheten).

Mvh
Thomas :eek:

OldHP

Medlem
Lagt til linken på 4 sider,
pr 1, pr2, pr2, pr2, pm hvis du vil ha url på sidene som linker til din. Lykke til!

Jeg vil faktisk gi bort noen LED lamper til de som sender trafikk til nettsiden min. Da får jeg iallefall gitt noe tilbake :)

tom3008

Medlem
Vurdert butikkjobb hvis det står så dårlig til?
Hm... Er egentlig innlenker den beste marketingen for denne siden?

Tålmodighet Leirgulen, tålmodighet:) Hvis du fortsetter å utvikle nettsiden din er du dømt til å finne ting som funker bedre, og lærer noe gjennom hele prosessen. De fleste som lykkes med websider må prøve og feile flere ganger, kanskje man bare skal se på feilene som en del av utdanningen? Masse lykkeønsker herfra ihvertfall:)

Jeg har vell så og si søkt på alt av jobber, men en tjukkas bak disken på notabene ville det vertfall ikke ha! Her må man bare prøve og skape sin egen jobb.

tom3008

Medlem
Jeg har vell så og si søkt på alt av jobber, men en tjukkas bak disken på notabene ville det vertfall ikke ha! Her må man bare prøve og skape sin egen jobb.

Skjønner... Søk og stå på! Kanskje satse på noe annet enn disse klærene?

Takk for støtte, neelpeel, eller hva det var :)

Eneste jeg kunne komme på var klær.. Ellers har jeg en NISJE jeg kan satse på i tillegg, og domenet er klart. Men jeg kommer til og trenge hjelp til oppstartsfasen og få importert varene. Og import er noe jeg ikke har drevet med, eller kan noe om.

Mvh
Thomas :)

Beergear.no

Medlem
Skaff deg tollkreditt.
Har importert litt fra Kina for å prøve det ut.
Fungerte veldig greit.
Varene levert på døra.
Regning på moms 1 gang i mnd fra tollen.
Var litt skeptisk de første gangene men alt har gått på skinner.
Faktisk mindre feil derfra enn fra lokale leverandører.

zapotek

Medlem
Men da kan du vel i det hele, bare unngå denne tråden og diskutere pris på dine "verdifulle" annonseplasser med noen som faktisk har PENGER til og kjøpe de?

Vil du vite hva gutterommet mitt består av?
8 kasser med klær, en komode, en seng og ett nattbord!
+ Skriveren min til 500 kroner og dataen til 2800,-!

Nå er det nok, diskusjon om dette. Takk!

Her skal du få et tips helt gratis.

Lag en enkel annonse i et tekstbehandlingsprogram. Sett skriveren din i bruk og print ut en hel haug med kopier. Ta så apostlenes hester fatt og spre det glade budskap til folk på gaten, postkasser, lyktestolper osv.

Hvem vet, kanskje gir det mer effekt enn lenkene du etterspør i denne posten. Lykke til!

TorsteinO

Art Director & grunder
Det finnes også endel enkle gratisløsninger som lar deg lage facebooksider der de som liker siden din får se et spesielt innhold, mens de som ikke liker den får annet innhold - lag deg en enkel facebookside, og gi et fordømt godt tilbud til de som liker den. Det kan gjerne være så godt at du bare går i null, det vil fremdeles gi deg sjanser for mersalg, og sjanser for at flere ser siden din osv!

Topp