Samling?

Liandrian

Medlem
Hei folkens! Jeg har tenkt litt på den korte tida her på dette herlige forumet.

Hva om man setter av en kveld til en samling? Utveksle ideer, knytte tettere bånd evnt se om det er noen aktiviteter man kunne gjort?

Er dette en god ide eller har folk for mye med nettbutikker og annet krimskrams at dette bare går bort i det store intet.

Dag Frogner

Supermedlem
Sikkert mange som tenker på det, men å forvente enorm entusiasme på under 24t midt i fellesferien er kanskje litt optimistisk? ;)

Det har vært snakk om et slikt møte flere ganger, men jeg tror ikke det har blitt noe av. Ihvertfall ikke de siste årene...

Steve Cash

Medlem
Det ene trenger jo ikke utelukke det andre, faglig først og fest eller pizza/øl/brus etterpå kan jo være en bra kombinasjon. De har fått til slike arrangementer på andre fora, kanskje her også for alt jeg vet, jeg har ikke hatt profil her så veldig lenge. Men jeg er enig med Dag Frogner, det kommer neppe så mange tilbakemeldinger midt i fellesferien. En annen sak er at brukerne holder til over store deler av landet, en kan ikke vente at folk reiser veldig langt for dette. Det er jo nettopp p.g.a. denne fantastiske oppfinnelsen om kalles Internett at vi snakkes daglig.

Tony J

Alle skal få
Jeg spanderer en øl mot en link! Just let me know. Alternativt finnes jo Google Hangout for de som har erfaring med det.

Topp