Søkere utviklere til kanonprosjekt

AndersOslo

New Member
Jeg og en kollega er i disse dager i ferd med å utvikle et forretningskonsept innen trening, et konsept vi mener har et voldsomt potensial, og som kan bygge seg opp til å bli en kanonsuksess.

I den forbindelse vil vi gjerne komme i kontakt med profesjonelle webutviklere som kan være med på lage kraftfulle nettsider - mot eierandeler i selskapet. Relevant erfaring og kompetanse vil vektlegges.

Ingen forutsetning, men det er et stort pluss om du også har interesse og erfaring med løping og trening generelt.

Er du interessert i høre mer om prosjektet, ta kontakt på:

Tlf: 99243793 eller 99440710
a-myhren@hotmail.com

Dag Frogner

Supermedlem
Før noen andre sier det: hver eneste uke dukker det opp slike tråder og fellesnevneren er at alle har en superduper idé, men ingen har råd til å betale noen for å lage sidene. Det er nok svært få som kan betale regningene sine med en eiendel av et selskap som kanskje gjør det bra en eller annen gang, om det i det hele tatt blir noe av.

Mitt råd er å skaffe noen investorer som kan spytte inn litt penger for å få dette i gang. Det er vel ikke så veldig vanskelig med en sååå god idé? ;)

Sist redigert:
Bare noen dager siden det kom en lignende tråd, bare med et annet konsept. Hadde Norge vært Silicon Vally ville det vært mye enklere. Som sagt tidligere ville jeg prøve å funnet noen programmeringsstudenter(informatikk ol.), men selv studenter trenger normalt noe å leve av..

andersaa

New Member
Mitt tips, ta en titt på Elance:
http://elance.com/

Her kan man få hjelp til alt mulig, men tror det egner seg spesielt godt til webdesign og utvikling. En prototyp kan man sannsynligvis få laget for noen tusen.

quicktech

Medlem
Litt off-topic, men jeg er ikke enig i at det er så vanskelig å skaffe investorer og sterke samarbeidspartnere til gode idéer. Men så er det jo akkurat det da, idéen må være god også utenfor idehavers hode. Norge flyter over av penger og samtidig har vi ultralave renter. Summen av det blir at det er mange mennesker og organisasjoner der ute med et skrikende behov for å plassere pengene sine et sted.

Bittelitt reklame til slutt; vi har et eget konsept for denne typen gründere, hvor vi bistår med utviklingsressurser til meget gunstige og fleksible vilkår, i bytte mot eierandeler. Partnerskap | Quicktech

Bransje

DaddyO
Jeg får endel av de jeg og. Hva som har potensiale er jo en vurderingssak og så bør de har markedsførings-planen i orden. Lite hjelp i å sitte med et godt produkt om en ikke får den ut til massene.

Topp