Søker samarbeidspartner til community for personer med hårtap

Jens1986

Medlem
Hei!

Dette er min første post her.

Jeg er 26 år gammel og "lider" av hårtap. De siste årene har jeg brukt på å tilegne meg informasjon om emnet, og går nå på medisiner.

I forbindelse med all research jeg har gjort rundt hårtap og medisinering, har jeg funnet utrolig mange store forum i stort sett alle land, unntatt Norge. Her har vi kun Hartap.net | Norges portal for hÃ¥rtap, som blir bombet av spam og aldri moderert. "Alle" land har egne forum for dette emnet, f.eks. Sverige - www.lookgood.se, Tysklad - Alopezie - Haarausfall - Haartransplantation., USA har så mange store at jeg ikke gidder å ramse opp. Men dere skjønner tegninga! :)

Jeg har prøvd å starte opp et forum (Alopeci.info), uten stor suksess. Jeg mener bestemt at det er et marked for det, hartap.net i sin tid hadde god trafikk uten noen markedsføring.

Det jeg trenger er en (eller flere) som er interessert i å starte opp et forum sammen med meg (jeg vurderer nytt domene og vbulletin, samt å muligens investere i google markedsføring).

Dersom du er interessert i hårtap og behandling av hårtap og kan tenke deg å være med på dette, vennligst ta kontakt! Målet er på sikt å kunne tjene noe på reklamer/samarbeidspartnere, og evt starte en nettbutikk for å selge produkter som kan hjelpe mot hårtap (det finnes flere ting med dokumentert effekt mot hårtap som står på urtelista i Norge, dvs det kan distribueres relativt fritt, og jeg har også undersøkt mulighetene til å få det produsert i Asia).

Topp