Søker partner til spennende nettmagasin

Emmalin

New Member
Jeg driver nettmagasinet Singelnett.no sammen med min kollega. Nettstedet har nå vært i drift i ca 1 1/5 år, og vi har nå kommet et godt stykke på vei. Imidlertid har vi ikke kapasitet og kunnskap vedrørende teknisk utvikling og vedlikehold selv, og ser behov for å knytte til oss en person på eiersiden med relevant kunnskap om programmering og teknisk vedlikehold m.m. Denne personen må da kunne utføre disse oppgavene som et ledd av den daglige driften (men ikke nødvendigvis hver dag). Vi holder til i Tønsberg, så det vil være en fordel om vedkommende bor noenlunde i nærheten.

Kort oppsummert er Singelnett.no et livsstilsmagasin for single på nett med nyttige råd knyttet til den single hverdag, enten det dreier seg økonomi, bolig, helse, aleneomsorg, flørt eller samlivsbrudd. Vi arrangerer dessuten ulike aktiviteter for single, og vi har etablert en frivillig organisasjon kalt SingelSammen! i tilknytning til siden. Nå ønsker vi også å lansere vår egen datingløsning som en del av vårt konsept. Da har vi et helhetlig og seriøst tilbud til single i Norge med redaksjonelle artikler, diskusjonsforum, aktiviteter, en egen frivillig organisasjon for single og til slutt dating.

Har du relevant kompetanse og mulighet til å sette av litt tid fremover til dette spennende prosjektet, vil du få muligheten til å ta del av vår utvikling og fortjeneste fremover. Det finnes ca 1,2 millioner single menn og kvinner i Norge, og vår sterke oppfatning er at et stort antall av disse har behov for et helhetlig og spennende tilbud som vårt. Håper du vil bli med på laget!

Har du spørsmål eller ønsker ytterligere informasjon, send gjerne pm til meg.

Topp