Søker "mini" investor til nettbutikken min.

Tozva

Banned
Hei, og god dag folkens.

Har et prosjekt på gang, og har allerede en nettbutikk og planer for den.

Nå har den stått stille en stund, pga. av dårlig markedsføring og uproff og lite troverdig side.

Har nå bestemt meg for å satse igjen, og trenger da midler, mere enn hva jeg selv klarer å investere.

Når det gjelder beløpet så er det 10.000,- til 15.000,- det er snakk om

Planer:
Få opp en ny og profesjonell side.
Kjøpe inn flere produkter.
Bra markedsføring.

Det er hudprodukter og kosmetikk som selges, og jeg mener jeg har et godt konsept på det hele.

Ta kontakt på: svare.sales@gmail.com

Kun seriøse henvedelser!

peterandrej

pensjonert moderator
Synes beløpet du skisserte var litt lavt for å si det forsiktig. Du får aldri i verden en profesjonell side for 10-15-20.000 med penger igjen til innkjøp av produkter og betalt kommunikasjon.

Hva spytter du i selv på dette prosjektet?

Tozva

Banned
Har vært i kontakt med flere webdesignere og har fått prisforslag fra flere hold.

Det ligger som regel på 8.000,- til 12.000,-

Og dette er utdannet webdesignere og som jeg har fått sett sider dem selv har laget.

Jeg har selv allerede spyttet inn rundt 10.000,-

Har en utviklingsplan som jeg har laget, som jeg sender ut til seriøse henvedelser.

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Uten å ellers engasjere meg;

Ikke bland i sammen webdesign med applikasjonsutvikling.

En webdesigner kan lage en bra "front-end" for deg, men skal du ha en butikk eller annet så må noen prgrammere dette til å faktisk vise resultatet i ditt design.

Du kan få et bra design (et malverk) for 2000-20000, men det er verdiløst hvis du ikke har noen til å lage motoren som fyller det.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Tror ikke at TS blander begrepene applikasjonsutvikling og webdesign her.

Hvis jeg opsummerer riktig, er TS ute etter cash, hvor ca. 10k går med å få lagt en ny nettbutikk og 5k går til innkjøp av nye produkter og markedsføring.
Jeg mangler informasjon om hva man kan forvente ut av investeringen.

Det er ikke et typisk diskusjonsemne her på WF men det er interessant å se om du får napp og hvor langt du kommer.

Tozva

Banned
Investor får selvfølgelig noe igjen. I form av tilbakebetaling, med en høyere sum enn hva man har gått inn med. Eller prosentdel av overskudd av nettbutikk.

Det må selvfølgelig diskuteres mellom meg og investoren.

Topp