Søker kontor i kontorfellesskap i Oslo

annas

New Member
Hei,

Jeg ønsker å leie en kontorplass i Oslo fra 1. oktober 2010. Jeg er fra Sør-Afrika, og jobber med day-trading på Johannesburg Stock Exchange. Trenger kun tilgang til en rask og sikker Internetforbindelse, samt en arbeidsplass.

Jeg er en vennlig og sosial person, sikker betaler. Ser etter et forholdsvis sentralt sted, under 3500 kr/måned.

Cheers
André

TorsteinO

Art Director & grunder
hehe, jeg hadde kunnet anbefale vårt kontorfellesskap, hvis det ikke hadde vært for punktet "sikker internettforbindelse", for den er alt annet enn god. På den annen side vil dette nå si at det er en gang til der vi mister en mulig leietaker (jeg vet om en ganske sikker fra før) utleier går glipp av en utleid plass på grunn av dette, og dermed har tapt i underkant av 70.000 fordi hun er gnien på å skaffe bedre nett, så kanskje hun snart tar til vettet...

Sist redigert:

andreasgst

New Member
Hei

Hei,

Jeg ønsker å leie en kontorplass i Oslo fra 1. oktober 2010. Jeg er fra Sør-Afrika, og jobber med day-trading på Johannesburg Stock Exchange. Trenger kun tilgang til en rask og sikker Internetforbindelse, samt en arbeidsplass.

Jeg er en vennlig og sosial person, sikker betaler. Ser etter et forholdsvis sentralt sted, under 3500 kr/måned.

Cheers
André

Hei,

Ring meg på 40059020, spennende kontorfellesskap i toppetasje i Bogstadveien.

Mvh

Andreas

Msites Ltd

Livsnyter
Hei,

Ring meg på 40059020, spennende kontorfellesskap i toppetasje i Bogstadveien.

Mvh

Andreas

Dette er en halvt år gammel tråd Andreas! Og, det kunne vært i alle fall være interessant med litt mer informasjon....

Hvor i Bogstadveien?
Hvor store kontorer?
Hvilke leiepriser?
Hva inngår i leiepris, og hva inngår ikke?

Og, hva er det som gjør disse kontorene så "spennende"?

andreasgst

New Member
Mer informasjon

Lokalene ligger i Bogstadveien 27. Vi har leid hele den øverste etasjen for oss selv, med egen terrasse rundt hele lokalet. Lokalene leies ut ferdig møblert med rask og stabil internettforbindelse. Lokalene ser bra ut og det leies ut egne lukkede kontorer. 4 stk kontorer er nå ledige. For mer informasjon, ring meg på 40059020.

Topp