Søker jobb HELST på nett

Jobbsøker

New Member
Hei mitt navn er J.
Søker fortiden etter en jobb. Har masse erfaring i bruk nett og slikt :) 19 År snart 20.
Er i tiltak NAV og prøver og finne kan gjøre på nett i form av kundeservice. eller jobbe hjemme"n i Generelt fra altså:) Kan kun Jobbe 50% pga. sykdom derfor i tilak nav !
Har også enkeltsmannforetak tilfelle skal jobbe selvstendig engang! prøvd salg jobber så det ekke for meg men andre tips mottas med takk helst på Nett det er der trives best!

Jobbsøker

New Member
det er overhodet ikke vestentlig hva Jeg heter. jeg leter etter en jobb på Nett:) Og respekter at ønsker i være anonym:)

picxx

WF 09
Bare et lite tips til dere som søker "jobb på nett": Slike jobber er stort sett "grunt jobs", som ofte består av ekstremt kjedelig jobb, med bare repeterende oppgaver over og over og over og over igjen. Eks. kan være chatmoderatorer, hvor det kreves at man følger med og godkjenner, evt. ikke godkjenner, i et veldig høyt tempo. Lønnen ligger i snitt på 100-140.- timen. "Verter/chattere" har mye de samme oppgavene, men skal i tillegg være aktive med opp til 20 forskjellige kontoer samtidig. Timeslønn på 150-200.- timen.
Andre ting kan være modifikasjon av noen hundre, eller tusen, bilder eller copy/paste bilder/tekst inn i bloggposter eller artikler. Lønnes gjerne etter endt oppdrag, rundt 2-5.- for hver fullførte (og godkjente) handling/oppgave.

Dette er oppgaver som krever høy konsentrasjon og en ekstrem handlingskraft for ikke å gå lei etter 5-10 minutter.
Drømmejobberen jeg ville ansatt til slike oppgaver er en traust samlebåndsarbeider som har jobbet på samme fabrikk i 15 år og som på fritiden er over gjennomsnittet intressert i data. De siste jeg ville ansatt til noe slikt er unge gutter som hopper fra det ene prosjektet til det andre, noe som viser godt at de ikke har tålmodighet til å drive med noen "online jobb".

Hvilken kategori vil du si du befnner deg i?

Dag Frogner

Supermedlem
det er overhodet ikke vestentlig hva Jeg heter. jeg leter etter en jobb på Nett:) Og respekter at ønsker i være anonym:)

Det er kanskje ikke vesentlig, men det er veldig, veldig tydelig. Jeg har aldri sett noe skrive på den måten du gjør tidligere, og derfor er det ikke vanskelig å skjønne når du skriver med eksakt samme grammatikk.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du ikke bare brukte ditt vanlige nick?

Topp