picxx
WF 09
Er for tiden i gang med et prosjekt og søker i den forbindelse en hovedaktør jeg kan promotere.
Det er ikke intressant med nettsideutvikling, servere, grafisk design eller slikt noe, men ser etter mer generelle produkter som kan være tiltalende for "hvermannsen".
Et affiliatesamarbeid, eller en partneravtale kan være intressant.
Det jeg ser etter, men ikke begrenser seg til, kan være:
- Noen som selger ett produkt og kan gi en meget god provisjon på hvert salg.
- Nettbutikker med et affiliateprogram som er villig til å gi recurrende (lifetime) provisjon.
- Tjenestetilbydere med et slags recurrende program (f.eks. meget god engangsprovisjon, eller lifetime recurrende)
Håper å få til et godt og langvarig samarbeid, så om du kan vise til historisk drift (noen år) og gode resultater er ikke det noe som er negativt.
Kunne selvsagt valgt et program hos TD eller adservice, men det er ikke akkurat det jeg er ute etter i denne omgang.
Send en pm så kan vi diskutere dette nærmere hvis du føler kallet.
Det er ikke intressant med nettsideutvikling, servere, grafisk design eller slikt noe, men ser etter mer generelle produkter som kan være tiltalende for "hvermannsen".
Et affiliatesamarbeid, eller en partneravtale kan være intressant.
Det jeg ser etter, men ikke begrenser seg til, kan være:
- Noen som selger ett produkt og kan gi en meget god provisjon på hvert salg.
- Nettbutikker med et affiliateprogram som er villig til å gi recurrende (lifetime) provisjon.
- Tjenestetilbydere med et slags recurrende program (f.eks. meget god engangsprovisjon, eller lifetime recurrende)
Håper å få til et godt og langvarig samarbeid, så om du kan vise til historisk drift (noen år) og gode resultater er ikke det noe som er negativt.
Kunne selvsagt valgt et program hos TD eller adservice, men det er ikke akkurat det jeg er ute etter i denne omgang.
Send en pm så kan vi diskutere dette nærmere hvis du føler kallet.