Søker etter en ny og god pc

Martin R

Medlem
Hei,

Jeg skal ha en pc som det er stort minne på.
Det skal være muligheter for å kunne spille på den, også ha veldig mange dokumenter.
Det skal være muligheter for spill med god grafikk.
Den skal ha kraftig prosessor inktelcore, Nivida geforce graffikkort.

Prisen skal være mellom 2000- 5000,-

Setter stor pris på svar på denne meldingen!

Mvh: Martin Ravndal

Sist redigert:
Jeg kjøpte meg nettopp en Asus X53S. Den er ikke dum. Ikke verdens beste skjerm (1300x900 eller no), men skal du ha noe bedre blir det fort en del dyrere. Denne kosta knappe 6k, så om du er gira må du opp en tusing. Tviler på du får gamermaskin til 5k. Du får jo alltids til å kjøre spillene, men hvor bra det blir er en annen sak.

Vil btw fraråde deg å kjøpe K53 - jeg kjøpte en sånn, og tastaturet skrangla helt sykt. Trodde det var et engangstilfelle, men dette var tilfellet på andre K-maskiner og (noe som i grunnen er litt rart, fordi K53 og X53 er nesten helt like, og har samme tastatur).

Kjøpte maskina mi på Spaceworld. 6gb ram, 750 gig hdd, i5-2430m 2.4 ghz, nvidia geforce gt540m 2gb. Win 7, 1 stk usb 3, hdmi.. Har ikke testa alt for mye spill, men Portal 2 gikk såpeglatt med absolutt alt på maks.

Sist redigert:

Speca

Medlem
Det skal være muligheter for å kunne spille på den, også ha veldig mange dokumenter.Det skal være muligheter for spill med god grafikk.
Den skal ha kraftig prosessor inktelcore, Nivida geforce graffikkort.

Prisen skal være mellom 2000- 5000,-

Du må nok gå litt opp i pris for at man skal få innfridd dine ønsker...

Topp