Søker 3PL (tredjepartslogistikk), erfaringer?

I disse dager ser jeg høyt og lavt etter den beste tredjepartslogistikk-tjenesten i Norge for nettbutikker.
Ikke helt overraskende er dette er ganske stor jobb ettersom det ikke er noe som skriker "vi har 3pl-tjenester for nettbutikker, vi gjør jobben". De fleste er litt mer kryptiske enn som så (til og med Bring). Litt enklere i USA, hvor man blant annet har ShipWire..

Regner ikke med å få svar veldig fort på mine e-poster ettersom det er sommer, men har fått kontakt med den del firmaer. Og opplever at prisene og variablene er veldig varierende.

Jeg vil gjerne høre dine erfaringer, tips og gjerne om du kan anbefale noen?

picxx

WF 09
posten norge...medmindre du skiper gods... :)

Posten Norge har ingen slik tjeneste, de er jo Bring som har en slik tjeneste. Har tatt kontakt med dem, men ennå ikke fått noe tilbakemelding. Har du erfaringer med 3pl hos Bring? (hvilken del av Bring er det som jobber med dette? Fringo?)

picxx

WF 09
bring er vel posten, men om du mener 3.de parts shippere vil jeg be deg ta kontakt med posten i det lanet du shipper fra....ikke til det landet du shipper til.
Uansatt veldig dyre fraktmetoder kontra noen containere (søk og del containerfrakt med andre)

Topp