Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søkemotorvennlig diskusjonsforum?

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg driver et håplaust utdatert forum (http://forum.kart.no), og er ute etter å oppgradere til noe skikkelig. Webforumet.no (dette, altså) er noe av det beste jeg har sett innen webforum. Men URLene ser jo ikke spesielt søkemotorvennlige ut.

Da blir mine spørsmål som følger:

1) Finnes det metoder for å gjøre et forum som dette (webforumet.no) mer søkemotorvennlig?
2) Finnes det andre diskusjonsforum som er mer søkemotorvennlige?

Noen som har noen erfaringer å dele?
 
Sist redigert:

Yngve Larsen

E-commerce ekspert

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om du går over til Vbulletin, så kan du installere vbSEO. Det fungerer flott, og jeg planlegger å installere det her på Webforumet så fort som mulig. Eneste ulempen er at det koster $150 (rundt 1000 kroner).

Noen som vil donere for å få fart på Webforumet? Hadde tenkt å vente til Adsense'en oppe i hjørnet hadde sparet opp $150, men det går ikke akkurat i noe racerfart enda :]
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Inkl. vbSEO, så vil det koste deg totalt $300 i bare lisenser..

Det er dyrt, men jammen meg er det bra. Har driftet (samt vært medadministrator) på mange andre forum (hovedsakelig phpbb), og vbulletin er uten tvil det beste jeg har vært borti, og går laaangt over andre plass.

Har ikke hatt et eneste problem med vbulletin så langt, og faktisk så har jeg oppdaget mange funksjoner jeg ikke engang visste jeg trengte, men som er meget nyttig her også. Anbefales.
 
Topp