Roe Finans / 123finans med spam på epost ?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Fikk en epost for kun kort tid siden med følgende tekst..

Epost (link tatt bort) skrev:
MITT FULLE NAVN

Hei

Ved en teknisk feil gikk det beklageligvis en mail ut til mange fler enn den var beregnet på.

Om du ikke positivt vet at du har fått innvilget rammelån via oss vennligst se bort fra forrige mail..

Hvis du ønsker å søke om lån hos oss vennligst fyll ut en lånesøknad på 123finans.no så skal vi gjøre vårt beste for å skaffe deg et lån.

Med vennlig hilsen

Roe Finans/123finans

Det er jo hyggelig at mennesker vil tjene penger, men at også norske nettsider sitter og sender ut spam som dette til epostadresser som ikke har noe med dem og gjøre sjokkerer meg. Ellers er det jo hyggelig at spammere har begynt og informere så fint om hvem de er.

Om eier av 123finans.no som er her på forumet vil fortelle at dette ikke er spam, vil jeg i det tilfellet få vite hvordan min epostadresse har havnet hos dere.

kongen

kongemedlem
Les denne artikkelen og meld fra til Forbrukerombudet. Forbrukerombudet slår hardt ned på slik type spam nå før det blir helt Texas (forutsetter at du ikke har oppgitt din epost til dem eller deres partnere).

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Tenker faktisk jeg skal melde fra til forbrukerombudet nå også, da jeg nettopp fikk enda en epost i innboksen min.
MITT FULLE NAVN
Hei

Du har tidligere fått innvilget et rammelån hos oss.

Du søkte, og fikk innvilget et lån og, i tillegg, fikk du innvilget en ramme som var større enn innvilget beløp.

Om du ønsker å øke lånet ved å ta ut hele rammebeløpet kan du bare si fra til oss.

Du kan få det bare ved å sende mail til post@roefinans.no (bare besvar denne mailen)

eller ved å ringe gratis nr. 800 84 840.

Pengene vil da bli utbetalt til din konto – enkelt og greit!

Med vennlig hilsen

Roe Finans/123finans/Alfa Capital

Dag Roe

Lånweb :: Hjem
Privatlån :: Hjem
Lån penge

Sist redigert av en moderator:

kongen

kongemedlem
Har du fått innvilget lån hos dem tidligere og/eller oppgitt epostadressen din i en søknad? Hvis du har så er ikke dette spam, men oppfølging...

Topp