Mr Vest
Sjefen over alle sjefer!
Fikk en epost for kun kort tid siden med følgende tekst..
Det er jo hyggelig at mennesker vil tjene penger, men at også norske nettsider sitter og sender ut spam som dette til epostadresser som ikke har noe med dem og gjøre sjokkerer meg. Ellers er det jo hyggelig at spammere har begynt og informere så fint om hvem de er.
Om eier av 123finans.no som er her på forumet vil fortelle at dette ikke er spam, vil jeg i det tilfellet få vite hvordan min epostadresse har havnet hos dere.
Epost (link tatt bort) skrev:MITT FULLE NAVN
Hei
Ved en teknisk feil gikk det beklageligvis en mail ut til mange fler enn den var beregnet på.
Om du ikke positivt vet at du har fått innvilget rammelån via oss vennligst se bort fra forrige mail..
Hvis du ønsker å søke om lån hos oss vennligst fyll ut en lånesøknad på 123finans.no så skal vi gjøre vårt beste for å skaffe deg et lån.
Med vennlig hilsen
Roe Finans/123finans
Det er jo hyggelig at mennesker vil tjene penger, men at også norske nettsider sitter og sender ut spam som dette til epostadresser som ikke har noe med dem og gjøre sjokkerer meg. Ellers er det jo hyggelig at spammere har begynt og informere så fint om hvem de er.
Om eier av 123finans.no som er her på forumet vil fortelle at dette ikke er spam, vil jeg i det tilfellet få vite hvordan min epostadresse har havnet hos dere.