Ringe fra Skype for å spare penger?

RusselSim

Medlem
Fikk ei skyhøy Telenor regning i posten i dag pga mye ringing. Er det mulig å ringe fra Skype istedet (gratis)?

Dersom du ringer fra Skype til Skype, er det gratis. Å ringe fra Skype til andre telefoner koster litt om jeg husker riktig fra da jeg brukte det. Dersom du har f.eks. en person du ringer vanvittig ofte til og det mennesket har mulighet til å installere skype, vil skype-til-skype absolutt være en fordel (eksempel: perfekt for avstandsforhold), men ringer du til folk uten skype må du være forberedt på at det koster litt.

Her hjemme bruker vi Telio. Månedspris på 159.-, ringing til fasttelefon gratis. Det vil selvsagt ikke hjelpe dersom du stort sett ringer til mobil.

Hadde i en periode skyhøye telefonregninger selv. Grunnen til dette var at jeg overhodet ikke hadde økonomisk selvkontroll. Løsningen? Avslutte abonnementet og gå tilbake til kontantkort. Nå er selvkontrollen tilbake, jeg har abonnement igjen, og jeg får telefonregninger på noen hundrelapper i måneden. Dette handler om holdninger.

Helge

Profesjonell Googlesøker
RusselSim: Telenor FriPrat til 229,- i mnd

Minuttprisen er lett å huske - den er 0 kroner

Mange prater mye, men vil samtidig ha kontroll. Med FriPrat ringer du alle i Norge for 0 kroner per minutt. Dette gjelder både til mobiltelefoner og hjemmetelefoner. Alt du betaler per samtale er 79 øre

Greier du å ringe mer en 3000 minutter på en måned så bør du vurdere å få deg en hobby/jobb :p hehe

Helge

Profesjonell Googlesøker
olafmoriarty: jepp, jeg prøvde en gang når det var snakk om 2000 meldinger. Da brukte jeg og en kamerat samme telefon en hel måned. Men vi greide kun 1100. Og vi PRØVTE hardt, følte vi skrev meldinger hele dagen.. hehe

Men, så har du noen igjen der 3000 meldinger faktisk er for lite (har hatt et par kunder som har sagt det), men da er det jo bare til å signe de opp på djuice nonstop som har evig med SMS/MMS inkludert i prisen, hehe

Topp