Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Responsiv Facebook-like knapp?

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg sliter litt med å få satt bredden på en Facebook-like knapp.

Selve kommentarfeltet er greit, men denne knappen vil altså ikke lystre. Har Googlet en god del og testet ut denne koden:

.fb-like, .fb-like span, .fb-like.fb_iframe_widget span iframe {
width: 100% !important;
}

Den fungerer ved at "hoved"-div`en til denne knappen bruker hele bredden, MEN inni denne koden kommer det en "element style" som har fast bredde på 450px.

Dette er bredden jeg setter i admindelen til dette innstikket (som forøvrig er den offisielle pakka fra Facebook) og jeg finner altså ikke ut hvordan jeg kan overskrive dette og heller sette 100% på bredden.

Feilen kan ses ved å besøke f.eks denne siden fra en mobil: Portrettfotograf Porsgrunn Skien - Jeanette Marie - Frogner Foto
 

Demilio

Medlem
Hva med å sette "width:100%; overflow:hidden;". Jeg tror det gjør den skallerbar over innholdet.

Legg alt i en div. Må den måten kan knappen ha bredden den vil, men likevel gjør divven litt som den vil. Det er ikke alltid den beste løsningen, men et alternativ?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Nå skal det sies at jeg både har deaktivert like-knappen (inntil jeg finner en måte å gjøre dette på) og fjernet siden jeg linket til, fordi testperioden er over og siden er live. :)

MEN, jeg skal prøve det du sier når jeg våkner etter nattskift i morra.
 
Topp