Relatert innhold

picxx

WF 09
ØH?????
....................

picxx

WF 09
Linkene skal genereres automatisk når brukeren åpner siden. Og de skal være de samme hver gang siden åpnes.
Og nei picxx, det er ikke brukt WP.

er sikkert noe js greier du må bruke, som jeg har null peil på :)

Helge

Profesjonell Googlesøker
enkleste metoden å gjøre det på er vell å tagge hver enkelt side med tagger om innholdet, så gjøre det slik at hver nye side henter ut linker til sider som har samme tagger som den siden.

Men, jeg er ingen php guru, så har ikke peiling på hvordan du koder det. Men der er hvertfall fremgangsmåten på linkingen :p hehe

Det spørs jo veldig på hvordan du har strukturert dataen. Men sidene bør nok på en eller annen måte være tagget med keywords, som Helge sier, og så kjøre en spørring hvor du henter ut sider hvor f.eks. tittelen inneholder et av keywords'a.

Kanskje kategoriseringen er grunding nok til at du kan få brukt det? Vanskelig å si!

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det er dessverre rimelig umulig å forklare hvordan du skal gå fram når jeg ikke vet hvordan php-filen og databasen ser ut. Men det er mulig å ta en split på oppskrifts-tittelen (du får da lake, til, sursild - og lage en nokså tung spørring mot oppskrifts-tabellen med i dette tilfelle 3 deler i where setningen.
Hvis dette caches i en annen tabell blir det ikke så tungt for sql-serveren.

Men hadde jeg vært indekseringsrobot hos en søkemaskin en plass hadde jeg ikke likt siden din særlig. Mye av content går i javascript og css (som du kanskje bør flytte til egne filer slik at de kan caches).

Topp