Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Reklame på nettside

SDB

New Member
Hei! Jeg er helt fersk her inne, så, hei til dere! Har lest litt her, men ikke registrert meg før nå.

Jeg har en nettside som dreier seg rundt sport, og har adSense installert på nettstedet. Har dog merket at det kreves urealistiske mengder med unike besøk per dag for å i hele tatt tjene en tier.

Har lest litt om at man burde heller finne eksterne kilder som betaler for å ligge der, fremfor adSense, men vet ikke helt hvordan man burde gå frem.

Må jeg begynne å researche og kontakte firmaer, eller vet noen om en litt lettere måte å gå fram på?

Jeg har rundt 100 unike daglig når jeg ikke er veldig aktiv med deling og skriving, mens andre dager hvor jeg skriver bra artikler har jeg rundt 600.. Gjennomsnittelig ligger jeg på 100-200 per dag etter oppstart den 26 april.

Har noen noe input?
 
Du kan väl göra en enkel Googlesökning inom specifikt den sport du skriver om, där ser du vilka som betalar Google för att synas, Kan ju vara en ide att kontakta dessa företag. Det kan ju hända att du skriver om sport som inte genererar de stora pengaintäkterna per klick, det kan du ju kolla upp hos Google adwords.
 
Topp