Reise- og feriesider

PIP

Medlem
Ser det er svært mange her inne som driver reise- og feriesider og jeg har selv vurdert å starte en egen variant. Hva er det som gjør reise- og feriesider så attraktivt?

Erlend

Medlem
Jeg har tre reisesider, og de genererer helt greit med penger. Grunnen til at jeg startet med reisesider var ikke pengene, men at jeg synes det er interessant å skrive om.Jeg finner stadig vekk nye feriemål som jeg får lyst til å besøke.

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har tre reisesider, og de genererer helt greit med penger. Grunnen til at jeg startet med reisesider var ikke pengene, men at jeg synes det er interessant å skrive om.Jeg finner stadig vekk nye feriemål som jeg får lyst til å besøke.

Og det er nok grunnen til at du tjener på dem også. Du skriver om noe du liker, altså det er sikkert nyttig stoff for andre og ikke bare lange lister med div. feriemål.
Vet ikke hva du mener med "greit med penger" da, det er veldig relativt.

Sist redigert:

PIP

Medlem
Hmmm, spørs om jeg ikke må prøve ut dette fenomenet for å se om det ligger noen kroner i det. ;)

PIP

Medlem
Regn med mye jobbing for å tjene ok, dette er ikke en nisje man tester ut for moro skyld hvis hensikten er å tjene gode penger. Men gå 100% for det i noen måneder så vil du se resultater. Lykke til.

Tenkte jeg skulle prøve ut en litt annen vinkling enn det som i hovedsak har blitt gjort tidligere. Enten så funker det, eller så funker det ikke... :) Men takk for lykkeønskningene, det vil man alltids trenge.

PIP

Medlem
Alt funker hvis du først får folk til å besøke sida di :D

Hehehe.. ikke sant! Først skal jeg legge inn 100 "artikler" og 100 bilder. Deretter skal det tilrettelegges for diverse "tjenester" samt reklameplasser. Joda litt jobb er det igjen... ;)

picxx

WF 09
Må ikke glemme at ikke alle nettsider absolutt må være infosider hvor man trenger å skrive seg ihjel for å skaffe litt trafikk. Think a little bit utenfor the box, Gunther ;)

PIP

Medlem
Må ikke glemme at ikke alle nettsider absolutt må være infosider hvor man trenger å skrive seg ihjel for å skaffe litt trafikk. Think a little bit utenfor the box, Gunther ;)

Prøver på det nå da... 100 artikler er ikke så mye.. egentlig... ;)

Topp