Regnskapsprogram

chano

Banned
Hei!
Er det noen her av dere som bruker Matrix regnskapsprogram ? Dersom, - kan dere da gi meg en tilbakemelding på hvordan dette er kvalitetsmessig etc. og gi + og evt - kommentarer.

Jeg har sett litt på dette og synes at det i utgangspunktet virker OK, enkelt og greit men det kan være nyttig å få noen kommentarer dersom det er noen som har erfaring medbruk av dette.

Smbinfo

Medlem
Ikke prøvd. Ville også sjekket evt pris på support og hvor tilgjengelig de er. Sjekk gjerne nå før de fleste er tilbake fra ferie.

Utenom smbinfo dot no så jobber jeg i uni micro. Sjekk gjerne vårt Uni Økonomi også ;) Største forskjellen er nok i fremtidige muligheter samt hvor moderne det er.

Vil også anbefale å bruke fakturasystem som er integrert med regnskapssystemet (Matrix ser ut til å ha dette). Skal du selge noe til det offentlige må du også sørge for at fakturasystemet tilbyr EHF(elektronisk post/faktura).

chano

Banned
Har nå testet ut Matrix, og kan bare anbefale dette!

Det er meget enkelt å bruke, det er nøyaktig, det har alle nødvendige funksjoner og sist men ikke minst her er supporten på topp. Har testet denne og fått hjelp omgående selv om Matrix ansatte var på ferie. Eksempel: Jeg sendte en mail med spørsmål og det gikk kun en halv time så var et meget utfyllende svar på plass i min innboks.

Min konklusjon er:
Skal du ha et regnskapsprogram så prøv ut Matrix før du evt. velger noe annet.

Topp