Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ratix trøbbel! Arg!

zapotek

Medlem
Mye kluss med dem for tida. De har vært nede hele forrige helg, og hele denne helga.................
 

picxx

Well-Known Member
Testa ut ratix på en side i ca. en mnd. tid.
Unødvendig å si at de er fjerna nå. :)
 

zapotek

Medlem
Ja, og det verste er at ens egne sider også henger når ratixbanneren ikke klarer å laste. Skikkelig irriterende!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vel, nå skal det jo nevnes at dem ikke tjener en krone på ratix og at eieren ikke har lagt noen planer for hvordan han skal tjene på den. Jeg tror ikke det er pengene det står på, men tid og ressurser.
 

picxx

Well-Known Member
Joda, klart det Kenneth, men om du tilbyr en tjeneste, gratis eller ikke, vil du miste brukere om de ikke er fornøyde med tjenesten.
 

zapotek

Medlem
Saken er at jeg liker statistikken deres. Får ut veldig bra lister på hvile søk folk kommer fra etc, føler den er mer nøyaktig enn Google Analytics her. Det hjelper dog ikke om sida er nede.......
 

Knut

Medlem
Saken er at jeg liker statistikken deres. Får ut veldig bra lister på hvile søk folk kommer fra etc, føler den er mer nøyaktig enn Google Analytics her. Det hjelper dog ikke om sida er nede.......

Hvordan kan den være mer nøyaktig når den er nede 1 uke pr. mnd i snitt?
 

vidarlo

Apache-junkie
...og dei har vel dermed parkert seg sjølv rimeleg effektivt. Tipper dei fleste har fjerna ratix fra sine nettsider no, og det skal en til å vinne tilbake folk etter en såpass major fuckup som det der.

Antar det er ei fin nisje å fylle om det er folk her inne som er keen på å lage et slikt system. Om en kommer opp med ei god løsning kjapt, og greier å holde den oppe 24/7 dei neste par månedane trur eg definitivt en er godt på veg :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
...og dei har vel dermed parkert seg sjølv rimeleg effektivt. Tipper dei fleste har fjerna ratix fra sine nettsider no, og det skal en til å vinne tilbake folk etter en såpass major fuckup som det der.

Antar det er ei fin nisje å fylle om det er folk her inne som er keen på å lage et slikt system. Om en kommer opp med ei god løsning kjapt, og greier å holde den oppe 24/7 dei neste par månedane trur eg definitivt en er godt på veg :)

Nå skal det endel koding til for å få et slikt system til å gå mest mulig optimalt. Ratix er bygget på C og kjører uten databaser og hele pakka for å få alt til å gå raskest mulig (skytt meg ikke om jeg tar feil, jeg snakket med eieren mens øl ble konsumert). Men om noen her er interessert i å utvikle et slikt system og har kunnskapene til det så stiller iallefall jeg meg som partner!
 
Topp