Rabatt nett søker sponsor

Martin R

Medlem
Rabatt nett søker sponsor / samarbeid / partner

Hei,

Jeg heter Martin Ravndal.
Jeg er en gutt på 15 år.

Vi har tenkt til å ha en julekalender på Rabatt nett. Så vi håper at dere kan sponse oss med produkter vis dere har mulighet for det. Vi har planer om å ha sånn at våre besøkede kan gå inn på nettsiden hver eneste dag fra 1 – 24 desember så kan de vinne flotte premier. Det er en stor mulighet for dere og en stor mulighet for oss. Vi kommer til å markedføre vår julekalender. Vi kommer til å ha en blogg konkurranse om at de blogger om julekalenderen. Så kan de vinne de også i blogg konkurransen.

Jeg har en nettside Welcome to the Frontpage hvor jeg tilbyr vareprøver,Konkurranser ,gartis ting , Tilbud. Vi skal åpne Rabatt nett 20 november. Vi har hatt Rabatt nett åpen før i en ukes tid så bestemte vi oss for å endre og starte helt på nytt vi hadde fra 1000- 4000 lesere per dag på siden.

Jeg ønsker med dette å bli sponset av dere med produkter / produkt til mine planer. Som sponsor vil dere få reklamebanner på mine sider med link til deres egen hjemmeside.

Sponsorer er velkommen med alle produkter.

Jeg kommer til ha flere konkurranser på nettsiden hvor jeg også vil nevne min sponsorer. Jeg vil også legge ut info om dere på nettsidene. Jeg kommer til å stå frem og fortelle litt om dere på siden. Fordi dere har hjulpet meg med å kjøpe det jeg trenger for å starte nettsiden.
Jeg spør dere siden jeg syntes at deres produkter/tjenester passer godt innenfor min kundegruppe. Som sponsor vil jeg kunne tilby avtaler senere og lage konkurranser på deres egne hjemmesider om dette er et ønske.

Jeg vil fortelle litt om hva jeg kan gjøre via for at kunder skal se at dere sponsor meg. Jeg kan lage min egen t-skjorter som det står «Vi blir sponset» Så kan vi ha logo av deres merke under.

Håper dette er av interesse og jeg ser frem til å høre fra dere.

Mvh: Martin Ravndal

Sist redigert:
Topp