Flott at dere fikser.
Men er overhodet ikke imponert over svartiden, uansett hva slags løsning og system dere har på å svare tickets, så her har dere virkelig en jobb å gjøre - og kanskje informere bedre om supportmuligheter etc inne på Tradedoubler.no.
Det er også slik at enkelte programmer betaler våre konsulenter for å håndtere deres programmer, mens noen ikke har konsulentsupport i det hele tatt. Da vil det også dessverre variere på tid brukt på de forskjellige programmene.
Så det betyr at hvis ikke annonsøren betaler dere så vil ikke dere svare på henvendelser ang. programmet eller det vil ta lang tid? Vet du hva, det er helt bak mål, det er ikke annonsøren affiliatene har et kundeforhold til, det er dere. Og det er dere som får pepper og dårlig rykte når dere ikke svarer på henvendelser som er rettet til dere.
Det er såklart ikke det jeg mente, eller skrev.
Det betyr bare at enkelte annonsører ønsker å styre programmene mest mulig selv, eller betaler oss for å gjøre det. Dette går på alt annet enn support. Altså å drive generell konsulentvirksomhet for å forbedre programmet så både kunde og affiliates er fornøyde.
Supportfunksjonen er uansett lik for alle, men enkelte problemer løses enten av oss, eller annonsøren selv. Dette går på myndighet og kontrakter.
Alle affiliateprogrammene er fordelt på konsulentene, da vil det også naturligvis variere på hvem som får ticketen og hvor fort den enkelte svarer - og ikke minst trykket på support generelt er veldig variabelt.
Vi har 35 000 registrerte affiliates bare i Norge, og mange fler i utlandet som skal håndteres og hjelpes i tillegg til kundene. Derfor vil det naturligvis være bølgedaler.