Psykisk helse side på engelsk. Trenger feedback.

Tony J

Alle skal få
Siden ser bra ut. Du trenger ikke fjerne tauet. Men flytt facebook og informasjonsiconet under banneret. De tar bort litt av sjarmen på banneret.

Tony

OldHP

Medlem
Siden ser bra ut. Du trenger ikke fjerne tauet. Men flytt facebook og informasjonsiconet under banneret. De tar bort litt av sjarmen på banneret.

Tony

Syns info merket gir en mer seriøsitet på siden og facebook share ikonet vil neppe bli sett om det er helt nederst. takk for tilbakemeldinger folkens

Eivindus

Medlem
Hei
Jeg gikk gjennom siden veldig fort og ble veldig overrasket over at det ikke fantes noen kontakt side, sitemapen var bare et bilde og home fungerer heller ikke. Kontakt er vel noe av det viktigste du burde ha på plass før du lanserer en slik side på bakgrunn av alvorligheten av siden. Jeg fant visst kontakt form etterhvert men den var gjemt. På den mest naturlige plassen nederst var det altså ingenting.
Ad choices fra google er litt irriterende fordi det ligger midt i teksten og skiller seg ikke ut.
Liker bildebruken og enkeltheten. Kanskje bruke litt mer farger for å skille de forskjellige delene og elementene. Syns tauet er på sin plass og ser ikke helt at den skal bort.

OldHP

Medlem
Eivindus: Da er det meste du nevnet fikset på.

"Ad choices fra google er litt irriterende fordi det ligger midt i teksten og skiller seg ikke ut. " - Er vel på den måten adsense blir mer klikket på tror jeg..

adeneo

Medlem
Det kommer seg veldig, men det er fortsatt noen småting.

Ikke alt bør avsluttes med "disorder", AD/HD står for eksempel for: Attention Deficit/Hyperactivity Disorder, og å skrive "ADHD disorder" blir smør på flesk, og er egentlig grammatisk feil.

Det er også enkelte steder spell checkeren ikke har vært helt med, slik som: "Smoking only one joint the risk of developing schizphrenia increases with 40%, according to Daily Mail. Smoking early in ones life increases..."

Uten at det er direkte feil, så ville det vært mer lettlest dersom den første "increases" hadde vært noen hakk lengre frem, og det mangler forsåvidt en "o" ?

Kanskje heller : "Smoking only one joint increases the risk of developing schizophrenia with 40%, according to Daily Mail. Smoking early in ones life increases..."

Det er flere steder grammatikken bør gjennomgåes.
"The latest years has given a lot of knowledge about anxiety disorders"
"Heartbit"
"It suddenly comes unexpected"
"without having had bad dreams or nightmares"
"how many windows the house outsiee has"
osv.

Ser at du ikke har rettet grammatikken enda, så det ordner seg sikkert når det blir gjennomgått litt i sømmene :D

Du har også copyright i 2013, som forsåvidt er greit nok, men man pleier vanligvis å begrense seg til år som faktisk har vært eller fortsatt er?
Privacy Policy ser ut til å være i orden, og det er ikke noe problem å finne hverken den eller kontaktinfoen.
Facebook dingsen i toppen ser litt feilplassert ut for meg, men up 2 u !

Du har også en del valideringsfeil som bør være svært enkle å fikse, slik som manglende alt tagger på bilder osv.

Det ser ut som du mangler favicon og eventuelt en robots.txt fil. Sidekart finner jeg derimot?
Tittelen er egentlig litt for lang, og beskrivelsen litt kort, sånn optimalt sett, og hele siden er satt opp som <table> med inline stiler, som forsåvidt fungerer, men som er langt fra optimalt.

Gzip er aktivert på serveren, men ingen av bildene dine ser ut til å ha en utløpsdato, slik at de caches ikke, og lastes på nytt for hver eneste sidevisning?

Det meste av dette er bare flisespikkeri, og jevnt over så ser det bra ut, enkelt og forholdsvis ryddig.

Det eneste store problemet jeg ser er at du henvender deg til brukere som i stor grad er i tvangstrøye på en lukket anstalt og ikke har tilgang til en datamaskin :eek:

Sist redigert:

adeneo

Medlem
... jeg er ikke utdannet.

Ikke jeg heller, men Gzip er slått på, så det er ikke problemet, men det er ikke satt noen utløpsdato, eller "expires", slik at bilder ikke caches, og de lastes på nytt for hver sidelasting, noe som er unødvendig ettersom det er stort sett de samme bildene på alle undersidene.

Jeg tipper grovt på at nettsiden din er hos Go-Daddy, og jeg vet ikke akkurat hva som virker der, men noe sånt i .htaccess bør vel kanskje virke:

Kode:
ExpiresActive On
ExpiresByType image/gif "access plus 1 month"
ExpiresByType image/jpg "access plus 1 month"

Sist redigert:
Topp