Det kommer seg veldig, men det er fortsatt noen småting.
Ikke alt bør avsluttes med "disorder", AD/HD står for eksempel for: Attention Deficit/Hyperactivity Disorder, og å skrive "ADHD disorder" blir smør på flesk, og er egentlig grammatisk feil.
Det er også enkelte steder spell checkeren ikke har vært helt med, slik som: "Smoking only one joint the risk of developing schizphrenia increases with 40%, according to Daily Mail. Smoking early in ones life increases..."
Uten at det er direkte feil, så ville det vært mer lettlest dersom den første "increases" hadde vært noen hakk lengre frem, og det mangler forsåvidt en "o" ?
Kanskje heller : "Smoking only one joint increases the risk of developing schizophrenia with 40%, according to Daily Mail. Smoking early in ones life increases..."
Det er flere steder grammatikken bør gjennomgåes.
"The latest years has given a lot of knowledge about anxiety disorders"
"Heartbit"
"It suddenly comes unexpected"
"without having had bad dreams or nightmares"
"how many windows the house outsiee has"
osv.
Ser at du ikke har rettet grammatikken enda, så det ordner seg sikkert når det blir gjennomgått litt i sømmene
Du har også copyright i 2013, som forsåvidt er greit nok, men man pleier vanligvis å begrense seg til år som faktisk har vært eller fortsatt er?
Privacy Policy ser ut til å være i orden, og det er ikke noe problem å finne hverken den eller kontaktinfoen.
Facebook dingsen i toppen ser litt feilplassert ut for meg, men up 2 u !
Du har også en del
valideringsfeil som bør være svært enkle å fikse, slik som manglende alt tagger på bilder osv.
Det ser ut som du mangler favicon og eventuelt en robots.txt fil. Sidekart finner jeg derimot?
Tittelen er egentlig litt for lang, og beskrivelsen litt kort, sånn optimalt sett, og hele siden er satt opp som <table> med inline stiler, som forsåvidt fungerer, men som er langt fra optimalt.
Gzip er aktivert på serveren, men ingen av bildene dine ser ut til å ha en utløpsdato, slik at de caches ikke, og lastes på nytt for hver eneste sidevisning?
Det meste av dette er bare flisespikkeri, og jevnt over så ser det bra ut, enkelt og forholdsvis ryddig.
Det eneste store problemet jeg ser er at du henvender deg til brukere som i stor grad er i tvangstrøye på en lukket anstalt og ikke har tilgang til en datamaskin