JonasPhilipeMedia
Medlem
Holder på med ett på engelsk prosjekt jobber med sidene i nå i Adobe Muse. Fikk domene for enn tjeneste og skal bruke den til og Lage enn hjemmeside for og vise hvordan kan tjene penger på nett men til dette så trenger Jeg enn full liste med Utenlandske affiliate programmer! (Helst Av den typen som ikke tar mer enn 24/7 timer og få godkjetn) Nettsiden er oppe i Morgen Kveld tenker Jeg, Vis alt går som det skal! Målet på hjemmesiden er og tjene penger som domenet skriker og dette på enn veldig vanlig nisjê som folk er på forumet kan så trenger alt kan få av råd itilegg vil vite hvilket utenlandske affiliate programmer kan bruke Jeg skal nemlig lage enn liten Link-Guide til disse!
Håper folk kommer med sine råd nå har byttet ut de fleste domenene har også klar for og satse på dette prosjektet
PM Også vis du kunne tenke deg og bytte linker slik får satt inn det på Adobe Muse programmet mitt
Håper folk kommer med sine råd nå har byttet ut de fleste domenene har også klar for og satse på dette prosjektet
PM Også vis du kunne tenke deg og bytte linker slik får satt inn det på Adobe Muse programmet mitt