Pris på WP-theme (look-and-feel)

kongen

kongemedlem
La oss si at jeg ønsker å få laget et WP-theme som matcher look-and-feel på Elkjøp sitt nettsted. Du får logoer, alle nødvendige bilder, fargekoder, skrifttype, skriftstørrelse, bredde og all nødvendig informasjon slik at du vet hva du skal forholde deg til.

Hvor mye ville du som dyktig WP-mann tatt for et slikt oppdrag?

kongen

kongemedlem
Vil tro at man ikke trenger den siste dagen til å rette opp i "feil" som jeg ikke visste jeg trengte da oppdraget vil være å matche look-and-feel med samme farge, bredde, skrifttype, skriftstørrelse osv. (med forbehold om jeg tar helt feil).

Hvis det er flere med PAJ-erfaring så vennligst skriv ned en cirka-pris.

sta

Medlem
Vil tro at man ikke trenger den siste dagen til å rette opp i "feil" som jeg ikke visste jeg trengte da oppdraget vil være å matche look-and-feel med samme farge, bredde, skrifttype, skriftstørrelse osv. (med forbehold om jeg tar helt feil).

Hehe, ja kunden vet alltid 110% sikkert hva han vil ha før prosjektet starter, men det er rart som han allikevel alltid kommer med ting som skal endres i ettertid :). På et prosjekt som dette ville jeg absolutt også lagt til 6-8 timer for endringer og tilpasninger.

Går du til en norsk leverandør tror jeg prisen Tonny kommer med er i nedre ende av skalaen. Selv ville jeg sagt rundt 15.000kr.

Tonny Kluften

Administrator
Hehe, ja kunden vet alltid 110% sikkert hva han vil ha før prosjektet starter, men det er rart som han allikevel alltid kommer med ting som skal endres i ettertid :). På et prosjekt som dette ville jeg absolutt også lagt til 6-8 timer for endringer og tilpasninger.

Går du til en norsk leverandør tror jeg prisen Tonny kommer med er i nedre ende av skalaen. Selv ville jeg sagt rundt 15.000kr.

Ja, det stemmer. Det kommer av timesprisen min på bare 550.- og at prisen er basert på to lange dager. En normal timespris på 750 kr timen gir 15000.-

Hva er PAJ-erfaring?

Gaasehud

Medlem

Samme hvor mye du har planlagt, må man alltid beregne litt tid til uventede ting. Sånn er det. :)

peterandrej

pensjonert moderator
Dersom alt på en måte er "klart", så snakker vi om en jobb som vil ta mellom 10 og 20 timer alt etter som. Vi snakker da om, i mitt tilfelle, på en pris mellom 5000 og 10.000 kroner.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg ville sagt en plass mellom 10 og 15k. Siden Tonny og PAJ har en fastpris som er lavere hadde jeg prøvd å leie inn en av de.

"Look & feel" ekskluderer kjøp-funksjonen, kunde-login, backend ordre-behandling.

picxx

WF 09
Skal dette være til en blogg, eller skal du ha det satt opp som en nettbutikk (med f.eks. shopperpress)?

kongen

kongemedlem
"Look & feel" ekskluderer kjøp-funksjonen, kunde-login, backend ordre-behandling.

Ja, eneste login skal være til den som skal skrive poster og avslå/godkjenne kommentarer.

Skal dette være til en blogg, eller skal du ha det satt opp som en nettbutikk (med f.eks. shopperpress)?

Det skal være kun til en blogg. Nettbutikken vil være på hoveddomene elkjop.no (med alle funksjonene det kreves) og bloggen skal være på elkjop.no/blogg (med matchende look-and-feel til nettbutikken) som skal kun brukes til å skrive bloggposter og avslå/godkjenne kommentarer.

Elkjøp er kun brukt som eksempel, det er ikke elkjop.no det skal brukes på.

Topp