Praksisen hos Finansa?

Bjrl

Medlem
Jeg har ikke brukt Finansa allverdens, men kom over et domene der Finansas billån-produkt passer bra. Har fått ut siden min på nett i dag, og det er allerede flere salg av billån hos Finansa.

Men jeg lurer på hvordan praksisen er.

Salgene i dag står bokført med 267 kroner, som er provisjonen for innvilget lån. Ingen står med 67 kroner, som er provisjonen for "lånesøknad".

Hva skjer i etterkant? Kutter Finansa leads i etterhånd?

Og blir de da kuttet til 67 kroner om lånet ikke er innvilget?

Eller til 0 kroner?

Fint om noen som har erfaring med Finansas program hos Tradedoubler kan svare på dette.

Mvh
Bjørn Jarle

appelsin

Medlem
Det står "godkjent lånesøknad" i en uke før 75 % forsvinner og det står "credit check not accepted".

Altså: vent med å sprette champagnen. De fleste leads forsvinner raskere enn en fis i stiv kuling.

Bjrl

Medlem
Ja, regnet i grunn med noe slikt.

Men går de da ned til 0 kroner eller til 67 kroner?

Jeg mener jeg har hatt salg fra dem før som har gått il 0 kroner, men i programbeskrivelsen står det da vitterlig at de betaler 67 kroner for søknader. Og da forstår jeg det som to muligheter:

a) Mottatt søknad, lån/lånetilsagn innvilget = 267 kroner
b) Mottatt søknad, lån/lånetilsagn avslått = 67 kroner

Stemmer dette, eller ender det på 0 i provisjon hvis søknaden avslås?

JoachimO

Medlem
Alternativet kan være 267 om lånet innvilges og papirer signeres, 67 om lånet innvilges, men kunde ikke tar det allikevel.

appelsin

Medlem
Det står 0 på meg for avslåtte søknader. Det har blitt sånn med Tradedoubler at man må ta kontakt selv med annonsør for å få kompensasjonsbeløpet inn på konto. Ikke regn med at det kommer automatisk.

Gjelder også for andre kampanjer som Telefinans. Man må kreve inn beløpet selv ved å ta kontakt med annonsør.

Erlend

Medlem
Det står 0 på meg for avslåtte søknader. Det har blitt sånn med Tradedoubler at man må ta kontakt selv med annonsør for å få kompensasjonsbeløpet inn på konto. Ikke regn med at det kommer automatisk.

Gjelder også for andre kampanjer som Telefinans. Man må kreve inn beløpet selv ved å ta kontakt med annonsør.

For noe dritt

Finansa AS

New Member
Provisjon Finansa

Hei,

Det riktig er at dere får betalt 67,- pr. innsendt søknad og 267,- i bonus pr. utbetalt søknad.
Har dere noen spørsmål, send meg da dette på PM.

Med vennlig hilsen for Finansa AS
Yann A. Skaalen

Topp