Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PR 1 med www, pr 0 uten www

OldHP

Medlem
En side har PR1 når jeg søker etter den med WWW forran men PR0 uten WWW. Betyr det at jeg har pr 1 eller 0? Er det noe jeg bør gjøre sånn at jeg får PR1 uten WWW?
 

Morph

Svart belte i snoking
Hei Holka!

Jeg tror dette løses ved en 301 redirect. Google ser på domener med og uten www som to forskjellige domener.

Dette kommer nok også til å gjøre siden din bedre, med tanke på at du har noen innlenker til www og noen lenker uten www. Siden din vil altså "bli bedre over natta".

Når det kommer til å utføre dette, er ikke jeg den rette personen. Men det er sikkert en del som kan det her inne, tenker jeg ;)
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
Problemer.

Jeg har ikke htaccess fil blant de andre html filene, bare under mappen /stats

Betyr det at jeg må ha en ny htaccess fil?

Når jeg prøver å legge inn koden på htaccess filen så står det failed i ftp klienten min. Får mao. ikke laste opp eller redigert.
 

OldHP

Medlem
Problem

Jeg lagde en .htaccess fil og da ble nettsiden utilgjengelig - så jeg slettet htaccess filen..
 

OldHP

Medlem
Sikker?

Dette vil jevne seg ut. Google skjønner etterhvert at det er samme domene.

Sikker på det Tony? Google bør jo kunne se sammenhengen mellom www og uten når det er samme domenet.. hvor lenge vil jeg i såfall måtte vente til google skjønner det?
 
I mange tilfeller vil det være mulig å sette riktig 301 redirect via kontrollpanelet til domene/webhotell leverandøren din. Sjekk ut om det er mulig.
 
Topp