Plugin som henter info fra ett sted og poster det et annet

Dag Frogner

Supermedlem
Dårlig tittel, jeg vet, men vet bare ikke helt hva dette heter.

Jeg jobber med en side hvor kunden skal legge ut produkter for salg fordelt på flere forskjellige undersider/kategorier.

På hovedsiden er det en sidebar som heter "Nyheter" hvor de fire nyeste produktene hele tiden skal ligge. Istedet for å legge inn disse manuelt hver gang det kommer nye produkter på undersidene, må det jo finnes plugins som kan hente infoen fra undersidene og publisere dette i sidebaren?

Kunne sikkert funnet dette selv på Google, hadde jeg bare funnet ut hva dette kalles. :D

TorsteinO

Art Director & grunder
Hvorfor trenger du en plugin? kan du ikke bare lage en helt enkel liten query, så får du det akkurat som du vil, uten å være avhengig av noen plugin? hmmm.. jeg syns jeg har nevnt dette før... ;)

noe sånt som

<?php query_posts( 'cat=1,2,3,4,5&posts_per_page=4' ); ?>

der numrene etter cat er de forskjellige kategoriene du vil ha med, evt kan du bruke "-" foran et tall, da vil det utelukkes, så f.ex.

<?php query_posts( 'cat=-1&posts_per_page=4' ); ?> vil være alle kategorier bortsett fra nr 1

Dag Frogner

Supermedlem
Tonny: Den lister kun opp navnet på de forskjellige postene, det jeg vil er å ha "mini"-utgaver av produktene her inkl bilde og link til finn.no hvor selve salget skal foregå.

Slik ser det ut nå og slik vil jeg gjerne at det skal fortsette å se ut, men jeg trenger altså en måte å gjøre dette på uten å måtte legge det inn manuelt hver gang.

aekyv.jpg

Topp