Pixmania & Dyplenker

U

UglyKidJoe

Guest
Hei,
lurer på om noen har prøvd å dyplenke pixmania produkter, for min del så funker det ikke i det hele tatt, dyplenker generert med angitt sporingskode+ønsket produkt url viser ikke enkel produkt men snarere hel kategori:

Lenke uten sporingskode: Nintendo Wii-konsoll + fjernkontroll Wii Plus + Nunchuk (hvit) + Mario Kart Ratt (hvit) + spill Mario Kart Wii - Kjøp billig Nintendo Wii-konsoll + fjernkontroll Wii Plus + Nunchuk (hvit) + Mario Kart Ratt (hvit) + spill Mario Kart Wii

Lenke med sporingskode: PIXMANIA - Nettbutik, Lave Priser og High Tech Tilbud

picxx

WF 09
Kategori?
Kommer bare til forsiden jeg, uansett hvilken dyplinks url jeg plutter inn.
Kanskje greit å ta opp dette med TD, for litt dumt å drive å dyplenke når det ikke virker.

U

UglyKidJoe

Guest
Har sendt epost til TD men har ikke fått noe svar fra dem ennå, ser ikke ut at dem bryr seg mye om slikt..

Pixmania_NO

New Member
Kjære kunde

Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med nettsiden vår.

For å hjelpe deg med å løse et eventuelt utestående problem, er du meget velkommen til å kontakte meg direkte via min epost, som er: nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen,

Nina
Pixmania Mediator

Kjære kunde

Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med nettsiden vår.

For å hjelpe deg med å løse et eventuelt utestående problem, er du meget velkommen til å kontakte meg direkte via min epost, som er: nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen,

Nina
Pixmania Mediator

Litt merkelig respons? Affiliates er vel egentlig ikke en kunde.. og det er vel heller ikke snakk om en dårlig opplevelse av nettsiden til Pixmania, heller at linkene via TD ikke virker helt som de skal.

picxx

WF 09
Litt merkelig respons? Affiliates er vel egentlig ikke en kunde.. og det er vel heller ikke snakk om en dårlig opplevelse av nettsiden til Pixmania, heller at linkene via TD ikke virker helt som de skal.

heh, macros... mange (kanskje veldig mange) store og større firma svarer slik.
Det som er viktigere, er det noen som har testet om pixmanias dyplenker virker?

U

UglyKidJoe

Guest
Funker fint nå!

Når det er sagt, fikk aldri noe svar fra TD på epost fårespørsel ang. saken, merkelig at de som egentlig er kunder av TD (i dette tilfelle pixmania) må drive med teknisk support i saker hvor det er TD som skulle hatt og vist ansvar for slikt.

Topp