Paypal Beste Alternativ For å Ta I Mot Kredittkort Betalinger?

i-net

WF 09
Jeg er i ferd med å lansere min e-bok pakke snart, hvor jeg vil at folk skal betale meg med kredittkort for det meste.

Denne målgruppen er nok lite kjent med paypal fra før av, så jeg lurer på om det finnes en enda enklere eller bedre måte å ta betalt på enn Paypal?

Når folk nå klikker betalingslinken min kommer det som default opp "Betal med min PayPal-konto" , og under der er "Hvis du ikke har en PayPal-konto betaling med kredittkort" saken.

Er ikke mulig å få byttet opp på den rekkefølgen vel? Eller bare få opp vinduet med "Betal med kredittkort" og ikke dette med "Betal med min paypal konto" greiene?

Dette er ikke for noe nettbutikk.. en helt vanlig nettside kan man si.

Mener å huske at det gikk ann å gjøre "test-kjøp" med betalingslinken min for å se hvordan prosessen fungere fra klikket betalingslink til pengene er betalt. Vet du hvordan dette fungere?

Takk for alle tips :D

i-net

WF 09
Oppdatering... fant noe interessant på nett rundt dette spørsmålet mitt som jeg lurer på om noen tilfeldigvis kan verifisere?

I forbindelse om man har en Paypal konto eller ikke, så påstår en kar på dette forumet: Skip first paypal page and go straight to Credit Card info sign up or login to paypal - Third party modules - PrestaShop

at kunder som ikke har paypal automatisk vil se kredittkort-betalingsvinduet?

This is all done by PayPal. When you have a paypal account used on the same browser it does not display the credit card form automatically. But if the customer does not have a paypal account they will see the credit card form. Try clearing your browser cache and cookies.

Stemmer dette mon tro?

hansson

Langveisfarende
Paypal er det rimeligste alternativet med mindre du kommer til å selge veldig mange e-bøker, og du slipper i tillegg å legge ut for utgifter up front. Selv om Paypal suger så finnes det ingen alternativer for det norske markedet som ikke har årsavgifter, osv. Hvis du forventer å selge mye i løpet av 12 måneder kan du jo se på hva DIBS eller noen andre leverandører tar på årsbasis + per transaksjon, og hva du må betale til Teller/Visa for selve kortavtalen. Paypal tar en liten fast sum per transaksjon pluss en prosentsats av salgsprisen. Husk å plusse dette på utsalgsprisen din.

Topp