Parkeringsbot?

RusselSim

Medlem
For rundt tre uker siden fikk jeg parkeringsbot på 700kr ved Oslo City (min egen feil). Etter et par dager ringte jeg å spurte etter giroen som jeg skulle betale. De svarte at de skulle sende giroen neste dag, men siden har jeg ikke hørt noe.

Burde jeg bare late som ingenting? Eller burde jeg kontakte de på nytt?

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Jeg ville etterlyst den tilfelle den har kommet bort i posten.
Hvis den kommer bort i posten kan det jo påløpe ekstra gebyr som purregebyr og evnt inkasso salær e.l.

Ærlighet varer lengst.

--
Håvard Wilhelmsen
nordkappnett.no

Knut

Medlem
Ikke gjør som jeg gjorde for mange år siden ihvertfall. ringte park.firmaet og sa at Knut var avgått med døden for 3 uker siden. Fikk boten + 5000 i bot fra politiet. Og da hjalp det ikke å si at at fylla har skylla :)
Ung og dum

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Bot for og komme med noe slikt.. Huff, joda, det er jo for all del en god ting at ting blir tatt alvorlig her i landet... Men... Noen mennesker er bare litt for alvorlige altså. Noen har jo den oppfatning at man ikke kan oppføre seg normalt også mot politiet for det er politi. Det de glemmer er vel egentlig at de fleste (om ikke alle) purker er mennesker. Jeg har sett litt skrekkfilmer i det siste, så en liten mistanke om at noen også er monstre er jo til stede. JA, jeg hater skrekkfilmer. De er jo skummel!

Jeg husker den gang da en kompis av meg ble tatt av onkel politi ute på byen mens han gjorde sitt i en bakgate, og fikk bekjed om at dette ble bot på xxx kr. Min kompis gav klar bekjed om at den summen kunne dobles for han skulle da virkelig drite etterpå. Dette ble det faktisk ikke bot av da onkel bestemte seg for og helle dra fra stedet.

Topp