clinton4
Medlem
Hei folkens!
Jeg har vært kunde hos Parallels og har brukt Plesk panel i flere år nå. I dag trengte jeg å kontakt dem for å stille dem noe jeg vil definere som et enkelt spørsmål. Når jeg så går inn på deres kontakt side, fyller ut kontakt skjemaet og trykker send, får jeg en beskjed om at jeg ikke har en gyldig supportavtale. Jeg får da muligheten til å betale $75 USD for å kunne opprette en(1) support ticket !?!. Er det andre Parallels / Plesk kunder her inne som her vært borti lignende? Og har det alltid vært slik?
Jeg kjenner til Parallels / Plesk sitt support forum, men det er jo mere eller mindre dødt. Er sjeldent man får noe respons der.
Jeg har vært kunde hos Parallels og har brukt Plesk panel i flere år nå. I dag trengte jeg å kontakt dem for å stille dem noe jeg vil definere som et enkelt spørsmål. Når jeg så går inn på deres kontakt side, fyller ut kontakt skjemaet og trykker send, får jeg en beskjed om at jeg ikke har en gyldig supportavtale. Jeg får da muligheten til å betale $75 USD for å kunne opprette en(1) support ticket !?!. Er det andre Parallels / Plesk kunder her inne som her vært borti lignende? Og har det alltid vært slik?
Jeg kjenner til Parallels / Plesk sitt support forum, men det er jo mere eller mindre dødt. Er sjeldent man får noe respons der.