Pakkseddel i WooCommerce

ThomasE

New Member
Hei.

Jeg er ny på forumet her men har allerede hatt stor hjelp i forbindelse med at jeg setter opp en nettbutikk selv. Jeg har valgt å bruke Wordpress med Woocommerce og lurer litt på hva dere sender med pakken til kunden.

Det er vel vanlig å sende med en pakkseddel/kvittering/følgeseddel samt angrerettsskjema? Jeg har sett litt på "WooCommerce Print Invoices & Delivery Notes" men utskriftene ser ikke ut som jeg ønsker. Er det noen som har erfaringer med å tilpasse disse utskriftene?

Jeg satser på å bruke PayPal + forhåndsbetaling (evt. faktura/kontant etter avtale) i starten til jeg evt. får større omsetning. Jeg vil selge varer som er interessante for venner og bekjente i tillegg til på nett, så jeg ønsker å tilby henting av varer for de som ønsker det. Det blir nok ikke så veldig store volum på faktura/kontant, og er bare ment som en tjeneste til folk jeg allerede kjenner og stoler på. Noen som har tips til hvordan det kan løses? Det beste er jo om man kan bruke nettbutikken til alt, slik at det bare er 1 system å forholde seg til.

Conta Faktura er jo en utmerket online-tjeneste, der man kan lage både faktura og kontantfaktura som ser veldig bra ut. Er det noen som har kombinert dette med nettbutikk?

Thomas

Topp