Oversettelsesjobber

Erlend

Medlem
God kveld!

Jeg vet det finnes mange nettsteder hvor det utlyses jobber for å oversette tekster. Jeg har akkurat blitt medlem av Translators & translator resources - ProZ.com. Noe som kostet meg dyrt, men som forhåpentligvis kan skaffe meg mange jobber. Det kostet meg forøvrig 89 dollar for et halvt år, men som kan gi en del penger tilbake hvis jeg får jobber. Jeg er allerede i snakk med en kommende arbeidsgiver.

Er det noen her på forumet som vet om nettsider som utlyser jobber for å oversette tekster? Dette må være troverdige sider! Jeg tror nok det er flere på forumet som lurer på det samme som meg.

Erlend

Medlem
Jeg syns du bør lage ditt eget nettsted på norsk og tilby oversettelser fra engelsk til norsk og fra norsk til engelsk der. lag nettstedet, sett en rimelig pris og SEO nettstedet opp til nr.1-5 på Google, det bør ikke være så stor jobb. Da får du garantert mye å gjøre.
Ja, det kan være en god idé! Problemet er vel at jeg er såpass dårlig til å lage nettsider. Er det vanskelig å sette opp en nettside med Joomla?

Tonny Kluften

Administrator
Nei, det er ikke vanskelig, det er det heller ikke med Wordpress. Men ja, det krever litt innsats hvis du ikke har gjort det før. Hvis det ikke er aktuelt kan du jo opprette en blogg på et eller annet gratissted og tilby tjenestene der, går det bra kan du jo hyre inn noen til å lage en enkel wordpressside senere.

Topp