Bud tas imot på PM.
Bjørn Domenespekulant 20 Feb 2012 #2 hadde det vært online.no hadde du fått bud fra meg, men hva betyr egentlig onlines?
M MrLeirgulen Medlem 20 Feb 2012 #3 Onlines er i flertall "flere pålogget" Må selge fort, da banken er intrisert i og få inn litt penger..
Onlines er i flertall "flere pålogget" Må selge fort, da banken er intrisert i og få inn litt penger..
zapotek Medlem 20 Feb 2012 #4 MrLeirgulen skrev: Onlines er i flertall "flere pålogget" Klikk for å utvide... Vel... Jeg er ingen engelsk språkekspert, men dette klinger rart i mine ører. We have 10 users online > We have 10 onlines?!?
MrLeirgulen skrev: Onlines er i flertall "flere pålogget" Klikk for å utvide... Vel... Jeg er ingen engelsk språkekspert, men dette klinger rart i mine ører. We have 10 users online > We have 10 onlines?!?
B Bjrl Medlem 20 Feb 2012 #5 Hør...han vil selge onlines.no. De som vil kjøpe det kan by, de som ikke vil kan la det være. Syns ikke det trengs så mye mer diskusjon enn som så. Kan forøvrig nevne at onlines.es er et nettsted som driver med spill.
Hør...han vil selge onlines.no. De som vil kjøpe det kan by, de som ikke vil kan la det være. Syns ikke det trengs så mye mer diskusjon enn som så. Kan forøvrig nevne at onlines.es er et nettsted som driver med spill.