OBL`s jeg ikke kjenner igjen

Driver å optimaliserer ene sida mi her. Kjørte Firebug, og den sa at sida mi er alt for treig. Etterhvert kom jeg inn på det der som har med hacking å gjøre, sjekke at ingen har lagt til utlenker på sida som jeg ikke vet om. Er vel heller tvilsomt at dette har skjedd, men kjørte nå i allefall dette verktøyet Domain Outbound Links Check

Ser helt ok ut, bortsett fra et par utlenker jeg ikke kjenner igjen;

Adobe - Install a different version of Adobe Flash Player
Nedlastingsdetaljer: Windows Internet Explorer 8 for Windows XP
Opera browser | Faster & safer internet | Free download
Mozilla Norge
Google Chrome - der schnelle, neue Browser. Fr PC, Mac und Linux
Apple – Safari – Last ned verdens mest nyskapende nettleser.

Jeg vet jo hva samtlige er, bortsett fra microsoft-linken, men hva i all verden gjør de på sida mi? :rolleyes: Kan i allefall ikke huske å ha lagt inn lenker til nevnte sider. Står for øvrig ikke noe om HVOR disse lenkene ligger (klønete nok), bare at de er på sida et eller annet sted.

Har googlet det her, og fant ikke noe svar, men går det an å søke gjennom sidekilden for et helt domene i gangen, slik at man finner disse lenkene?

Edit: Microsoft-linken er selvsagt IE.. :rolleyes:

Sist redigert:
Fint lite program, men det fant ikke de samme linkene som det andre programmet, så jeg ble ikke så veldig mye klokere.

Nutz

Med lem
Vet ikke hvilken side dette er snakk om Moneymaker. Vet du helst vil unngå at det publiseres her pga. fare for sabotasje. :)
Men dersom du har kommentarfelt så kan det være en "gjest" som har lagt inn disse linkene, muligens i en signatur etc.
Kanskje i en gammel artikkel som du forlengst har glemt bort.

Sida er nok såpass langt nede at det ikke er fare for sabotasje, men tenker å selge den etter at den er ute av sandboxen (antar det er det det er). Så, av hensyn til potensielle kjøpere i fremtiden..

Kommentarfeltet er deaktivert, så er nok ikke det som er problemet.

Men kan lenker som går INN til siden gjøre samme skade? Har jo lest at lenker på linkfarms er drepen, men jeg har aldri laget sånne linker. Teit om eventuelle motstandere bare kan lage noen linker for å få meg sandboxa..

picxx

WF 09
Verktøyet du bruker sjekker ikke alle linker _på din side_, det sjekker alle linker på din side og i alle filer på din side, så linkene du har funnet kommer sikkert av applikasjoner som brukes til å kjøre innhld på din side.

M.a.o. ville jeg tatt resultatet fra det derre verktøyet med en god porsjon salt.

Robert

Mr. 66
Har du flashinnhold?

Get Adobe flash dukker muligens opp om noen ikke har flash?

har du sjekket siden i IE6?

Har du en boks som dukker opp for IE6 brukere som anbefaler dem om å bytte til Chrome, Opera, Firefox, Safari etc.?

Topp