moneymaker
Medlem
Driver å optimaliserer ene sida mi her. Kjørte Firebug, og den sa at sida mi er alt for treig. Etterhvert kom jeg inn på det der som har med hacking å gjøre, sjekke at ingen har lagt til utlenker på sida som jeg ikke vet om. Er vel heller tvilsomt at dette har skjedd, men kjørte nå i allefall dette verktøyet Domain Outbound Links Check
Ser helt ok ut, bortsett fra et par utlenker jeg ikke kjenner igjen;
Adobe - Install a different version of Adobe Flash Player
Nedlastingsdetaljer: Windows Internet Explorer 8 for Windows XP
Opera browser | Faster & safer internet | Free download
Mozilla Norge
Google Chrome - der schnelle, neue Browser. Fr PC, Mac und Linux
Apple – Safari – Last ned verdens mest nyskapende nettleser.
Jeg vet jo hva samtlige er, bortsett fra microsoft-linken, men hva i all verden gjør de på sida mi? Kan i allefall ikke huske å ha lagt inn lenker til nevnte sider. Står for øvrig ikke noe om HVOR disse lenkene ligger (klønete nok), bare at de er på sida et eller annet sted.
Har googlet det her, og fant ikke noe svar, men går det an å søke gjennom sidekilden for et helt domene i gangen, slik at man finner disse lenkene?
Edit: Microsoft-linken er selvsagt IE..
Ser helt ok ut, bortsett fra et par utlenker jeg ikke kjenner igjen;
Adobe - Install a different version of Adobe Flash Player
Nedlastingsdetaljer: Windows Internet Explorer 8 for Windows XP
Opera browser | Faster & safer internet | Free download
Mozilla Norge
Google Chrome - der schnelle, neue Browser. Fr PC, Mac und Linux
Apple – Safari – Last ned verdens mest nyskapende nettleser.
Jeg vet jo hva samtlige er, bortsett fra microsoft-linken, men hva i all verden gjør de på sida mi? Kan i allefall ikke huske å ha lagt inn lenker til nevnte sider. Står for øvrig ikke noe om HVOR disse lenkene ligger (klønete nok), bare at de er på sida et eller annet sted.
Har googlet det her, og fant ikke noe svar, men går det an å søke gjennom sidekilden for et helt domene i gangen, slik at man finner disse lenkene?
Edit: Microsoft-linken er selvsagt IE..
Sist redigert: