Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt navn på domeneshop.no?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
De aller fleste i webbransjen kjenner nok til Domeneshop. Ifølge mange er dem Norges beste på sitt område, og jeg kan forsåvidt si meg enig i det.

Kom nettopp over en post hos søkeord.no, hvor det nevnes at domeneshop skal ta herredømme gjennom dotplanet.no.

Jeg tror ikke dette er et forsøk på å utvide kundekretsen, jeg tror faktisk heller det er et forsøk på navnebytte. Domeneshop har lenge operert i både Norge, Sverige, Danmark og Engelsk-talende land.

Personlig synes jeg dette er en god ide. Dem får nok litt jobb med å bygge opp igjen merkevarenavnet sitt, men det tror jeg blir en smal sak for dem. Domeneshop passer ikke lengre. Det er for det første en blanding av Norsk og Engelsk. For det andre, så er dem jo langt ifra bare en domenebutikk lengre. Dem selger jo en rekke andre webtjenester også.

Eneste som gjør meg usikker, er at domenet dotplanet.no ble registert i 2004. Kanskje det er noe dem har planlagt, men ikke fått ræva i gir enda?

Om mine spådommer er riktige, så ønsker jeg dem lykke til med det nye navnet, og håper at deres tjenester fortsatt vil være på samme nivå som før. Og kan jeg komme med ønsker til DS, så er det mulighet til flere mysql databaser, og at dere oppretter dere en blogg!
 
Sist redigert:
Topp