Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt adsense format?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Kom over en ny type adsense visningsformat nylig:



Noen som har sett noe lignende før, eventuelt har tilgang til dette i sin egen konto?

For de som ikke ser hva som er spesielt, så er det de fire lenkene under annonsen (denver PR, Portland PR, B2B PR, etc).
 

Ståle

Medlem
Jeg la merke til dette på en av mine sider også. Jeg hadde ikke gjort noen forandringer, så dette er nok testing på vanlige annonser som allerede ligger ute. Har ikke noe valg i kontoen min.

Har du prøvd å klikket på en av linken? Fungerer de på samme måte som link-uniten? Altså man kommer til en side med masse andre annonser innen det søkeordet?
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg hadde en i går, holdt på å klikke på den fordi jeg trodde jeg hadde kodet siden feil, men besinnet meg i siste liten. Tok reload på siden og da forsvant dette nye.

Arghh, klikket på en egen adsense i går, Helsikes IE scroller videre etter at jeg er ferdig med å scrolle med musa, skulle klikke på en intern link, men endte med å klikke på adsense, Ugh!!.
 

Adrian

New Member
La merke til dette på den ene siden min også...
Så det er som ståle sier, det er noe google eksperimenterer med.
 

Ståle

Medlem
Interessant, ikke direkte keyword, men kan kanskje fungere?

Lurer på om den linken leder til den annonserte siden, eller til flere andre annonser rundt samme tema...
 

Vedlegg

  • adsensevishver.gif
    adsensevishver.gif
    2,9 KB · Sett: 6
Topp