Ny wp-site med innlogging og diverse medlemsposting

peterandrej

pensjonert moderator
Dere bør, på forsiden, fortelle punktvis hva en arbeidssøker helt konkret får ut av å melde seg på. Snakk tydelig, nå bruker dere et språk som ikke er folkelig.

Om siden bør holdes folkelig eller ikke avhenger i stor grad av målgruppen, men her er jeg enig med deg, Tonny. Språket er lite folkelig. Men verre; språket er forsøkt "pyntet på" ved bruk av "kompetanserende" ord uten at tekstforfatteren helt har hatt evnene på plass til å gjøre det skikkelig.

Et eksempel:
"Kurs som gjør deg attraktiv for arbeidsmarkedet og nyttig kompetanse for eventuelt senere studier."

Attraktiv, kompetanse, osv. Tilsier en annen målgruppe enn Ola Dunk. Problemet er at det er så mange elementære skrivefeil, bare i dette lille stykket, at de personene MED litt høyere mål her i livet enn billig bensin glatt avfeier tjenesten som useriøs. Med andre treffer man i praksis ingen, nærmest uansett målgruppe.

Demilio

Medlem
Forstår at du er ivrig etter at folk skal dele på facebook twitter osv, men jeg ville anbefalt å ha delingsknappene nedenfor artiklene og ikke over. Syns det blir litt masete

Ang Facebook, så tror jeg "Share" og "Anbefal" nå er det samme? Når du klikker på anbefal dukker siden opp på veggen til den som anbefaler, på samme måte som "Share"... litt usikker, men noen som vet mer om dette kanskje?

Samtidig burde knappene ligge ved hverandre og ikke spredt ujevnt over linjen. Pirkete, men gir et behagelig synsbilde.

Ang toppmenyen føler jeg den røde hover-fargen er veldig intens. Forstår at du kjører samme som logoen din, men i logoen din er rød-fargen litt mer behagelig enn i menyen. Prøv å finn en farge som har litt "dus" i seg for å gi litt mindre intensitet. Dette plager mange ubevisst

Altberger

Medlem
Gode innspill demilio!

Ser dette med fargen - litt dusere hover-farge blir nok bedre (roligere)

Virker som om du har rett ang FB - tror jeg bytter Recommend med LIke
- På topp eller på bunn, tja.... man bør vel lese først før man anbefaler så bunn blir nok mer logisk

*Samtidig burde knappene ligge ved hverandre og ikke spredt ujevnt over linjen. Pirkete, men gir et behagelig synsbilde.
- Den skjønte jeg ikke helt...?

Demilio

Medlem
Gode innspill demilio!

*Samtidig burde knappene ligge ved hverandre og ikke spredt ujevnt over linjen. Pirkete, men gir et behagelig synsbilde.
- Den skjønte jeg ikke helt...?

Med dette mente jeg at alle knappene burde være venstrestilte eller høyrestilte.

Nå er det mellomrom mellom share og liker-knappen, noe jeg fortsatt mener er det samme :) Google, tweet og e-post ligger intill hverandre, men facebook-knappene har et stort mellomrom.

Topp