Ny support

Mats@TD

Medlem
Som sikkert flere av dere har merket, har svartiden på support ikke vært optimal de seneste månedene. Dette skyldes stor vekst i antall forespørsler og em ikke optimal måte å motta forespørslene på. Jeg har som dere vet vært en stund borte fra forumet her, mye fordi jeg har vært i Sverige og jobbet med nettop utviklingen av et nytt supportsystem for TD.

Første fase av det nye systemet ble innført i går og vi vil nå kunne tilby vesentlig raskere og bedre svar. De første endringene er gjort i deler av systemet og hvis dere benytter "Kontakt oss" knappen nederst i menyen vil dere sende forespørsler inn i det nye systemet.

attachment.php

Her får dere flere valg og første valg er om ditt spørsmål er programspesifikt, dvs. gjelder det tariffene på et program, gjelder det ubetalte regninger fra annonsør osv. Hvis det er programspesifikt må*du deretter velge hvilket program det er snakk om og hvilken av dine nettsider det gjelder. Er det ikke programspesifikt, vil du få valget mellom en rekke forskjellige temaer. Alt avhengig av hva du svarer her, så vil din beskjed sendes direkte til den personen her på huset som arbeidet med enten den kunden eller det området du har valgt. Dette vil forhåpentligvis gi både bedre og raskere svar.

I tillegg vil alle spørsmål få tilsendt en unik ID slik at vi lettere kan følge både historikk og eventuelle problemer og du får en bekreftelse på at den er mottatt. Skulle det dukke opp en sak her inne er det også*flott om det nevnes hvilken tdTickets ID den har, slik at vi kan spore denne opp i våre systemer og gi korrekt hjelp. Sender dere mail til support.no@tradedoubler.com vil denne havne i en generell kø, som deretter flyttes videre til riktig person.

Dette er første fase i en større oppdatering innen affiliatehjelp.

Det vil sikkert oppstå noe små rusk med den nye tjenesten inntil alt er innkjørt, så gi lyd fra dere hvis dere ikke får autosvar på*forespørsler dere sender inn.

Vedlegg

• kontkat.png
    kontkat.png
    4,5 KB · Sett: 103

Adrian

New Member
Kjempeflott!
Sendte inn et spørsmål i forrige uke, og den gangen gikk det faktisk utrolig fort å få svar, selv om det nye systemet ikke var tatt i bruk. Det er ingenting som er bedre en kjapp og god support.

onlyme

New Member
Alle affiliate selskaper bør ha tilstedeværelse i sånne forum. Helt vanlig i utenlandske. Særlig innen adult. Da får en et nyansert bilde når det settes ut udokumenterte påstander:)

tritrans

Medlem
Velkommen tilbake.

Jeg var en av de bekymrede affiliatene her inne på forumet, og kan også bekrefte at man nå får rask og fyldig tilbakemelding fra TD.

Jeg skjønner nå at det er annonsøren som ikke har betalt (selv om de først fortalte meg at de ikke visste om noen utestående regninger).

TD er jo litt mellom barken og veden i slike situasjoner så jeg skal gi dem en ny sjanse.

Kanskje jeg vil gi T-skjorte-annonsøren en sjanse til også hvis de betaler den gjenstående regninga si :rolleyes:

Sist redigert av en moderator:

Ståle

Medlem
Ganske morsomt å få rødt kort for å signere et innlegg.....

Hilsen
...........

Er vel ikke selve signaturen, men linken som de tok vekk. Legg heller linken i signaturfeltet ditt. Skriv et innlegg til så har du mulighet til å lage deg en signatur i kontrollpanelet. Der kan du legge linken din. :)

Topp