Ny side med litt annen vri... (kanskje altså).

tyr897

Medlem
Var friskt og annerledes, jeg liker det :)

Et par umiddelbare tanker jeg gjorde meg:
* Du bør vurdere en "call to action" på forsiden, det er vel "bestill nå" som er målet?
* Menyen forsvinner litt som ren hvit, en text-shadow hadde kanskje hjulpet på å få elementene tydligere.
* Opphavsrett 2010 i mørk grå brøt litt mye og grep mitt fokus, hva med hvit her også?
* Tegningene er veldig "runde" i stilen, jeg tror avrundede hjørner på innholdsboksen hadde glidd mer naturlig inn.

Fredrik

Medlem
Hva jeg ville gjort annerledes:

1. Byttet ut bakgrunnsbilde til noe bløtt. Feks et slikt bilde: Water Surface | Royalty Free Stock Photo Image | iStockphoto.com

2. En hvit firkant med plain tekst var i kjedeligste laget. Jeg forventer mer. Lag en border, bryt opp med farger, finne på et aller annet.

3. Jeg ville også gjort noe med produktbildet. Dersom du ser på første treff på goolge på ordet water coolers så har de langt bedre produktbilder og gir med en gang et proffere inntrykk. Jeg ville uten tvil ha bestilt min fra Ebac istedet for deg.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
OK, takk for tilbakemeldingene. Nå har jeg herjet litt med runde kanter (jeg var litt lat / sent *gjesp* og sjekket kun ff), men nå ser det til og med ut til å fungere med ie takket en tips fra mattis (css3pie.com).

IE er noe for seg - fikk ikke text-skygge til, selv med all slags filter-varianter, så da får ie-brukere lide litt :§
Men tok hensyn til object (xhtml) som ie ikke klarer (så hvis brukerens browser identifiserer seg som ie får de servert en iframe i stedenfor).
Koden er forresten enkel:
function is_ie() {
if( preg_match("/MSIE/si", $_SERVER["HTTP_USER_AGENT"] ))
return true;
return false;
}

Jeg får jobbe litt med bildet av dispenseren senere når jeg har tid og ork (tegnet det for hånd i ImageReady 7 fordi et skikkelig produktbilde ikke passet inn slik siden er utformet nå) men skal få ut en bedre variant senere.

Allegretto: beklager, fikk ikke sendt ryktepoeng til deg :)

Topp