Ny nettside for domene salg (Norsk)

123parkering

New Member
Ny nettside som heter 123parkering.com åpner for salg av domener og web hotell / nettsider.

Vi håper mange kommer til å bruke denne tjenesten siden da kan det bli en liten side som folk kan legge ut domener til salg.

Du får garantert besøk siden vi skal markedføre for siden.

Vi er ny oppstartet så vi håper at dere vil teste ut tjenesten.
Siden vi gir deg garantert treff på din annonse!

Nettside: 123parkering.com

Kommenter gjerne under eller melding.

Sist redigert av en moderator:
Mulig jeg kommer til feil side, men den jeg ser her er for parkeringsplasser og ikke domener..

Kassimaja

Geocacher
Tøft! Lurer på om det er dyrere å parkere et domene på Gardermoen enn i Oslo sentrum.

Tror kanskje du har oppgitt feil adresse ;)

Dre_C

Medlem
Det verste er nok at det kan se ut som han har oppgitt riktig link. Følgende står på siden med liten skrift:
123 Parkering handler om kjøp og salg av domene / web hotell / nettside.

to-ov

Medlem
Har nå testet å legge ut et domene og har ett par kjappe tilbakemeldinger.

- Det er fortsatt mye som er på engelsk.
- Kategoriene er basert på fylker, dette burde vel heller være bruksområder for domenene som skal selges.
- Du må legge inn pris. Burde være mulig å feks legge inn gi bud.

picxx

WF 09
Siden egner seg definitivt ikke til domeparkering/kjøp/salg og skal jeg være ærlig tror jeg kanskje du har missforstått hele konseptet med domeneparkering en smule.

Jeg vil kanskje anbfefale deg å lese deg opp litt på hva domener er og på hva domeneparkering er. Finn deretter heller et script som er spesiallaget til dette formålet (trenger ikke scripte noe selv/finne opp hjulet på nytt) og oversette det hele til norsk.
Et godt eksempel på en engelsk side som har samme funksjon som den du kanskje er ute etter er sedo.com ... søker du da på "sedo clone script" i google vil jeg tro du finner en god del script som passer til dette formålet.

Topp