Ny fotballblogg Tips

Det første jeg reagerer på er at du har masse bilder som du sannsynligvis ikke har rettighetene til på din side. Eller har du fått tillatelse/kjøpt tillatelse til å bruke disse ?

blogger pleier å komme unna dette, og vil ikke tro det blir noe problem om det kun er snakk om en blogg. blir det etterhvert noe som ligner mer på et magasin vil det være større problem.

når det gjelder bloggen er dette et ferdig theme, ser ikke at du har gjort noen endringer på designet. innholdet har jeg ingen innvendinger på..

metallian

Medlem
"pleier å komme unna"? Det gjelder jo mye av det kriminelle som gjøres, det er ikke greit av den grunn. Det krever ikke mye innsats å finne bilder til en fotballblogg man kan bruke gratis, det vet jeg for det gjør jeg på min.

Msites Ltd

Livsnyter
blogger pleier å komme unna dette, og vil ikke tro det blir noe problem om det kun er snakk om en blogg. blir det etterhvert noe som ligner mer på et magasin vil det være større problem.

når det gjelder bloggen er dette et ferdig theme, ser ikke at du har gjort noen endringer på designet. innholdet har jeg ingen innvendinger på..

Selv om han kaller det en blogg, så er ikke det en bestemt kategori av nettsteder sli kdet har blitt. Dette er en klar kommersiell side, som har planer om å tjene penger - så han vil absolutt ikke slippe unna med å stjele bilder.

Det vil forøvrig ikke andre personer heller - selv om det "bare" er en blogg!

Det er faktisk ikke ok å stjele bilder. Jeg opplever dette fra tid til annen, og det er meget irriterende så lenge man har lagt ned masse penger og tid i å fremskaffe disse unike bildene.

Når det gjelder selve nettsiden er det en helt grei "rett opp og ned" side.

Topp