Northugs målgang

peterandrej

pensjonert moderator
Hva synes folket om Northugs uverdige, ufine, barnslige, nederdrektige målgang under stafetten i dag?

Hupsey

Medlem
Er det det man kaller et ledende spørsmål?hehe
Personlig bryr jeg meg ikke om langrenn i det hele tatt, så for min del kunne han gått på hendene over målstreken.

allegretto

Medlem
Bryr meg ikke.
Hvis folk klarer å la seg provosere/engasjere av en målgang så trenger de en god dose frisk luft.
Men kjekt for tabloidavisene dagbladet og vg at det har fått noe å more seg med på en fredags ettermiddag.. så blir det nye avstemninger for folket.. og media kan fortsette dette tullet med "Norge vs Sverige"... det er jo stort sett bare sånt overfladisk "se&hør"-tull disse avisene produserer nå for tiden.

God helg! :)

Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg syns det er herlig og forfriskende. Det skal være lov å vise seg fram.
Og du PA, mener vel ikke veldig sterkt det du skrev i første post:D

Jeg mener det 100% og er oppriktig provosert på vegne av hans motstandere. Når JEG driver idrett, også på nasjonalt nivå, gjør jeg mitt beste for å være BÅDE en god vinner og en god taper. Northug er ingen av delene, og er etter mitt syn en ytterst dårlig representant for idrettens grunnide om fair play.

Håper av hele mitt hjerte at hedersmannen Hellner vinner fem-mila, at Northug tryner OG at vinneren Hellner så viser respekt for taperen Northug på en måte Northug aldri kunnet evne å gjøre selv.

Forøvrig er jeg motstander av at enhver idiotoppførsel skal kunne forsvares med Janteloven.

allegretto

Medlem
Jeg holder med Tonny her, og tror fortsatt du bare tuller og vil provosere, peterandrej. MEN det blir sikker mange innlegg og stor aktivitet i denne tråden.

Heia grisen Northug!

Knut

Medlem
Er veldig enig i at Mr. Nortug er en "gris" når han går sidelengs over mållinja. Noe helt annet var det når Bjørn Dæhlie og Thomas Alsgaard gikk baklengs over målstreken. :D

peterandrej

pensjonert moderator
Er veldig enig i at Mr. Nortug er en "gris" når han går sidelengs over mållinja. Noe helt annet var det når Bjørn Dæhlie og Thomas Alsgaard gikk baklengs over målstreken. :D

Hallo. Dæhlie gjorde det på et tidspunkt der han var ca 30 minutter før nestemann, det er STOR forskjell på dette og det å peke nese foran NESEN på motstanderen. Alle i Norge hater Zlatan for hans kaxiga oppførsel, men med Northug er det liksom så "bra".

STORE vinnere oppfører seg på en storsinnet måte. Dæhlie tok bl.a Philip Boink (som kom i mål 1 time etter dæhlie) opp på seierspallen under Nagano-OL. Det var en hyggelig gest Northug aldri i verden kunnet funnet på.

Knut

Medlem
Slapp av... nordmenn er vikinger. Hadde han tatt den helt ut så hadde han hugd hodet av sine undersåtter. Han viste jo nåde...sikkert fordi det er vm

Tonny Kluften

Administrator
Jeg syns det bare er veldig morsomt. Nordthug skader absolutt ingen ved å gjøre slik. Dessuten er det bare en liten filleting + at det er humor.
Og jeg syns kommentaren hans når han hørte at den svenske reporteren hadde kalt ham en gris. "Jeg snakket med kona hans og han er også en gris". Haha.

PA, hadde ikke ventet en slik moralsk indremisjonistisk pekefinger fra deg akkurat, Mr. dydig himself lizzom...:D

allegretto

Medlem
1236679680000_20090310-023_nytt_2471300728x1000r.jpg

Sport skal jo i første rekke være lek og morro!

Topp