Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norsk host uten "binding" - wordpress

Rismoen

Medlem
Tenkte jeg skulle prøve webhotellet til https://www.syse.no/

Det kom på 198,- mnd noe som er en veldig grei pris, helt jeg kom til kassa hvor jeg måtte betale for hele året. Det kom på 2970,- ink mva.

Men slik er det jo nesten med alle norske hoster, de skal ha alle penga på bordet med engang. Det gidder ikke jeg da jeg har en tendens til å bytte host flere ganger i året.

Hvilke andre norske hoster kan dere anbefale?

Betaling hvert kvartal går greit.
 

Rismoen

Medlem
hvorfor bytter du host flere ganger i året?

Det er egentlig ikke relevant for tråden.

Men...

Det er alltid noe jeg ikke er fornøyd med. Noen ganger har det vært hastigheten, andre ganger prisen, for lite båndbredde, dårlig sikkerhet, support osv...

Den eneste jeg har vært fornøyd med er raskesider.no. Men det blir litt dyrt om man skal hoste 10 sider der.

Jeg var veldig fornøyd med dreamhost.com. Jeg kunne ikke fått mer for penga. Lagringsplass, hastighet og båndbredde herfra til månen. Men her er sikkerheten altfor dårlig.

Det er langt ifra en lojal host. De selger e-postadressene som jeg lager der til tredjepart (post@domenenavn.no) + at jeg blir angrepet av hackere jevnlig som kommer seg inn via hosten. Og de nekter selvfølgelig å gjøre noe med det...

Jeg bruker ca 15 min på å flytte siden over til et annet webhotell så det går helt fint.
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Synthesis kan være et alternativ. Men de er ikke norske da. Men et abonnement til 97$ i måneden ingen binding og 5$ ekstra for hvert domene.
 

xdex

Medlem
Finnes flere som tilbyr uten binding, som du kaller det. Når det er sagt, høres det mer ut som dine krav er over hva ett standard webhotell gir deg. Gå for en vps løsning, og konfigurer etter behov, disse løsningene er "alltid" basert på månedsbasis.
 

adeneo

Medlem
Har du ringt Syse, jeg ville tro at de kan ordne fakturering hvert kvartal, eller hver måned, dersom du ønsker det.

Host1 fakturer i det minste meg hvert kvartal, riktignok ikke for webhotell.
 

Rismoen

Medlem
Har du ringt Syse, jeg ville tro at de kan ordne fakturering hvert kvartal, eller hver måned, dersom du ønsker det.

Host1 fakturer i det minste meg hvert kvartal, riktignok ikke for webhotell.

Jeg spurte ProIsp om det samme for noen mnd siden. De var nådeløse, men det er jo verdt å prøve.
 

Nordino

Medlem
Ikke for å hijacke tråden, men er det verdt det å betale ekstra for norsk hosting for en enkel WordPress-blogg i forhold til Hostgator, GoDaddy m.flr.?
 
Topp