Jeg har nå kjøpt mitt andre domene på domeneshop.no som jeg skal ha på webhotellet mitt (EZPZ hosting.)
Jeg husker ikke hvordan jeg overførte domenet til hotellet, alt jeg husker var at jeg måtte endre navnetjeneren hos domeneshop til ezpz sine.
men når jeg gjorde det fikk jeg opp denne meldingen:
Er det noen som kan fortelle meg hva jeg har glemt? veit det er noe jeg skal gjøre på ezpz men husker ikke hva det var.
Jeg husker ikke hvordan jeg overførte domenet til hotellet, alt jeg husker var at jeg måtte endre navnetjeneren hos domeneshop til ezpz sine.
men når jeg gjorde det fikk jeg opp denne meldingen:
Navnetjeneren ns1.thewebhostserver.com svarer ikke autoritativt på oppslag for sonen ****.no.
For .no-domener må navnetjenerne være satt opp til å svare korrekt før navnetjenerendringen kan utføres. Ikke alle utenlandske ISPer er klar over dette. Ta kontakt med dem som drifter navnetjenerne du prøver å bruke, og be dem om å opprette en korrekt sonefil (zone file) for ****.no på alle navnetjenerne.
Er det noen som kan fortelle meg hva jeg har glemt? veit det er noe jeg skal gjøre på ezpz men husker ikke hva det var.