Noen webdesignere som ønsker kunder her?

appelsin

Medlem
Jeg startet opp med webdesign for eksterne kunder for et par år siden. Har ikke tatt på meg mange oppdrag fordi jeg ikke synes det er særlig spennende med webdesign.

Likevel har jeg en nettside som har ganske bra trafikk, og jeg får ukentlig henvendelser fra bedrifter og privatpersoner som ønsker å lage ny nettside.

Jeg kunne tenke meg å videresende denne trafikken til norske webdesignere. Så hvis noen er interessert i å få potensielle kunder mot provisjon (kan diskuteres senere), så ta gjerne kontakt.

Eller ta kontakt om du vet om noen som kunne vært interessert i en slik partneravtale.

appelsin

Medlem
Jeg har fått en del henvendelser fra webdesignere som kunne tenkt seg å være med på denne partneravtalen. Jeg kommer antakelig til å velge flere partnere (max 3), og videreformidle trafikken/e-postene videre til dere. Dermed blir det en slags anbudskonkurranse mellom webdesignerne jeg velger.

Det kommer en del bedrifter til meg og lurer på hva en nettside koster. Til nå har jeg bare avvist disse kundene pga kapasitetsproblemer. Derfor vet jeg ikke hvor mange av henvendelsene som kunne ført til et oppdrag. Dersom man følger skikkelig opp disse potensielle kundene, tror jeg de kan føre til en del salg.

Det jeg er interessert i er å sende henvendelsene fra disse bedriftene til dere, og så tar dere av kunden fra start til mål. Jeg kan ikke garantere et bestemt antall oppdrag, og de kommer med ujevne mellomrom.

Hvis dette er interessant, kan vi diskutere betaling for denne trafikken. Jeg ser for meg en provisjon per salg. Dere kan selv velge hvilken pris dere tar for oppdraget. Jeg skriver naturligvis et forslag til avtale dersom dere ønsker å prøve ut dette. Det er ingen ”bindingstid” eller faste forpliktelser for noen av partene.

Topp