Noen Som Kan Hjelpe Meg

Mr.Nikonman

New Member
Er det noen her som kan være behjelpelig med og flytte en, eller to blogger som jeg har laget i WP over på server?

Jeg har ikke så god greie på det alt det tekniske som følger med en slik operasjon, så derfor må jeg ut på markedet for og søke om hjelp til det. På den ene bloggen, har jeg allerede opprettet et Domène og serverplass hos OneCom og har bare videreført domènenavnet til bloggen.

Den andre bloggen min, har jeg ikke gjort noe med enda, men jeg har lyst og opprettet et personlig Domène til den og få den over på en server også. Hvilken leverandør jeg skal bruke, har jeg ikke bestemt meg for enda, siden prisen enkelte steder, er helt hinsides, for jeg har ikke lyst til og betale for mye heller, siden det er kun på hobbybasis jeg har disse bloggene.

Selvfølgelig skal vedkommende som evt. tilbyr sin hjelp, få betaling, på en eller annen måte, men ikke i himmelen, for der er det vel ingen av oss som får noe i det hele tatt...

Da gjenstår det mynt, sedler, eller bilder av ymse slag. Har drevet med fotografering siden midten av '70 tallet, men er langt fra noen profesjonell fotograf. Samlingen min omfatter flere tusen bilder tilsammen, og er av: Fly, skip, jernbane, offshore i Nordsjøen og mange plattformer, både her og der. De aller fleste av bildene mine, er fra det maritime miljøet, så er det noen som trenger bilder til illustrasjoner el. har jeg kanskje noe og bidra med.

Vedkommende som føler for det, kan jo sende meg en PM, eller en mail til: bjorn.ottosen@bluezone.no

hvaer

Medlem
Bare ett tips til sånne bravader for andre. Kjøp dere Wptwin eller lignende varianter. De finnes i forskjellige versjoner. Jeg kjøpte dette svært tidlig, og har intet å utsette på dette programmet etter å ha brukt det noen hunder ganger. Men det finnes varianter som er billigere enn dette, og jeg tror sågar det finnes gratisplugins som gjør dette utmerket.

Topp