Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som kan hjelpe meg???? Vær så snill!

Tonny Kluften

Administrator
Det andre problemet er alt på dashboardsiden er tomt...

Øverst i høyre hjørne har du noe som heter "skjerminnstillinger", sjekk den.

Hvis det ikke finnes noe på siden i det hele tatt så er det nok en plugin som ikke er kompatibel med wordpressversjonen din.
Og problemet med den andre sida di er sikkert et pluginproblem det også.

Det kan være litt kronglete det her, les deg opp på nettet eller bare betal noen for å fikse det.
 
Sist redigert:

Toril

New Member
Nå har mannen min prøvd i to timer på å få til dette, men null resultat! Dashboard står tomt, og det ble ikke noe forandring på dette med plugin-greia.

Er kjempelei meg, for jeg har jo fått sponsor for kattebloggen min.
 

Travellingman

Nettgrunder
Må logge deg inn via ftp og evt fjerne en og en plugin til du finner synderen.

Oppdaget selv her i går att den ene siden min var helt blank på forsiden, men alt fungerte inne i admin panelet. Deaktiverte/slettet et par plugins som jeg egentlig ikke brukte og vips så var siden oppegående igjen.
 

Toril

New Member
Må logge deg inn via ftp og evt fjerne en og en plugin til du finner synderen.

Oppdaget selv her i går att den ene siden min var helt blank på forsiden, men alt fungerte inne i admin panelet. Deaktiverte/slettet et par plugins som jeg egentlig ikke brukte og vips så var siden oppegående igjen.

Mannen min forsøkte dette i adminpanelet på ftp-programmet på firefox, men han fikk det over hodet ikke til. Han også slettet noen plugins.
 

JudeQuinn

Medlem
Slett alle plugins. I 99 prosent av alle tilfeller greier man seg med to plugins: w3 cache og Jetpack. Det gir mindre vedlikehold.
 

Annabellerockz

New Member
Ta kontakt med webhotellet ditt, har skjedd meg flere ganger , som regel er det malware som følger med en plugin . så får du tilgang til kontrolpanelet og kan fikse det i htacess i filemanager , Lykke til :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Kjører WordFence på så å si alle. De jeg ikke kjører den på er glemt, og såfort jeg husker den blir det WF på den. Som Torstein sier: gull.
Alle installs sender epost til 1 konto som jeg går gjennom i ny & ne - det blir en del eposter etterhvert, men i hovedsak meldinger om utestengte bruker, tilgjengelige oppdateringer, endringer i DNS eller kildekode (!), og admin-logins.
 

Travellingman

Nettgrunder
Leste meg opp litt på Wordfence i går og det resulterte i att jeg snart har installert den på alle mine sider ;) Har også i den sammenheng fjernet WP Super Cache plugin fordi Wordfence har en god cache funksjon.
 
Topp