Noen som har lyst til å være med på ett lite eventyr?

looper

Medlem
Ja, kanskje ikke ett eventyr men kanskje det kan bli det. Jeg har bestemt meg for å slutte med å bare ha domener. Så de domenene jeg har nå skal ut til live på internett. Derfor kommer jeg nå med en kontaktannonse.

STARTfirma.no har jeg lyst til å utvikle og lurer da på om noen har lyst til å være med å hjelpe til på det tekniske plan. Jeg kan ikke tilby annet enn 40% eierskap og ett spennende prosjekt.

Hva trenger jeg av deg? Jeg trenger en som har lyst til å hjelpe meg å sette opp nettsiden, på det rent tekniske plan. Gjerne noen ideer for nettsiden og selvfølgelig gjerne litt kreativ.

Når det gjelder innhold og mulighetene for nettsidene så har jeg ett stort nettverk og har mange gode ideer på hvordan dette kan bli ett flott prosjekt.

Dette ble kanskje litt for snevert for mange av dere med informasjon, men vil ikke røpe alt ennå. Send meg en PM dersom du er interessert. Jeg holder til i Oslo, men er ikke noe i veien for ett "lang distanse forhold".

Kan jo bare si at jeg for 20 min siden takket nei til ett bud på 15000,- for dette domenet.

MVH
Looper

Topp